Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har en gutt på 7,5 uke.. Han har blitt så tett i nesen,og puster tungt,han har ikke feber,og han eter... Men har noen noen råd til meg,er d noe e kan gi han???????
Bolla21=) Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei... du kan gå på apoteket å kjøpe saltvannsdråper å dryppe i nesen hans, det hjelper, eller hvis du ammer kan du dryppe et par dråper med melk i nesen hans=) Lykke til=)
line_n & sara Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 drypp en dråpe mm i hvert nesebor (spesielt før han skal få mat!)
Kvitrebekk Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Dersom det ikke fungerer med saltvannsdråper så finnes det også nesedråper til babyer. Vi måtte bruke det et par netter på jenta vår når ikke annet fungerte.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Ja da tror jeg at jeg får prøve nesedråper,for har prøvd å koke vann m salt i men d hjelper ikke...
mizz25 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hihi... ikke så lett å drypp ett par dråpa morsmelk i nesen,blir vel heller ett par dusja i nesen.. Har prøvd,ble mye gris gitt,stakkars lille ;-ppp saltvannsdråper funker fint på min lille =)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Du kan jo håndpumpe litt i ett glass og bruke en liten sprøyte til å få inn mm Det funket fint her hvertfall
Noah's mamma med spire Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Funket kjempe fint å bruke både mm og saltvann i nesen her i allefall, jeg brukte sprøyte for å få inn mm i nesen. Lettest da! Og hvis saltvann funker, anbefalte i allefall HS og lege dette til oss!!!! Andre tips er å ikke ha det for varmt der babyen sover. og også å bygge opp hodeenden av senga, sånn at hodeenden er 30 grader høyere enn fotenden. Lykke til, slitsomt når se er tette i nesen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå