Gå til innhold

Please ta en titt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 7,5 uke.. Han har blitt så tett i nesen,og puster tungt,han har ikke feber,og han eter... Men har noen noen råd til meg,er d noe e kan gi han???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... du kan gå på apoteket å kjøpe saltvannsdråper å dryppe i nesen hans, det hjelper, eller hvis du ammer kan du dryppe et par dråper med melk i nesen hans=)

Lykke til=)

Skrevet

drypp en dråpe mm i hvert nesebor (spesielt før han skal få mat!)

Skrevet

Dersom det ikke fungerer med saltvannsdråper så finnes det også nesedråper til babyer. Vi måtte bruke det et par netter på jenta vår når ikke annet fungerte.

Skrevet

Ja da tror jeg at jeg får prøve nesedråper,for har prøvd å koke vann m salt i men d hjelper ikke...

Skrevet

Hihi... ikke så lett å drypp ett par dråpa morsmelk i nesen,blir vel heller ett par dusja i nesen.. Har prøvd,ble mye gris gitt,stakkars lille ;-ppp saltvannsdråper funker fint på min lille =)

Skrevet

Du kan jo håndpumpe litt i ett glass og bruke en liten sprøyte til å få inn mm :) Det funket fint her hvertfall :D

Skrevet

Funket kjempe fint å bruke både mm og saltvann i nesen her i allefall, jeg brukte sprøyte for å få inn mm i nesen. Lettest da!

Og hvis saltvann funker, anbefalte i allefall HS og lege dette til oss!!!!

Andre tips er å ikke ha det for varmt der babyen sover. og også å bygge opp hodeenden av senga, sånn at hodeenden er 30 grader høyere enn fotenden.

Lykke til, slitsomt når se er tette i nesen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...