lanoforliten Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Himmel som tida flyr, allerede i 3. trimester!!! Synes nettop eg stod der med to streker på graviditetstesten... Men deilig å ha kommet så langt også, jeg kjenner jeg begynner å lengte etter å ha min egen kropp i fred, begynner å bli tungt!
lanoforliten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk! Siste og spennende etappe...
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Ja det føles godt å være inne på siste semester!! men synes tiden går litt sakte.. trodde da jeg kom fra 2 tri at nå skulle tiden gå fortere.. den gang ei.. men så er jeg litt utålmodig også da;) lykke til på den siste etappen
lanoforliten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Jo takk og i like måte!! Hvor langt er du på vei da??
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Jeg er 34+2.. kan endelig signere med høygravid på søndag:)
lanoforliten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 Så flott da!! Da er du endel lenger enn meg. Jeg skal ha planlagt ks, så jeg regner med jeg har ca 10 uker igjen av svangerskapet. Blir jo tatt litt før termin da..
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 kan jeg spørre hvorfor du har planlagt ks? og hvordan er det å vite datoen for når du skal bli mamma? pga at jeg skal føde i lillehammer så går jeg max 10 dager over termin.. så da vet jeg i hvert fall at innen 6 juni er den lille født:)
Annalina Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Jeg kom også inn på 3 trimester idag, og som deg, skal jeg også ha keisersnitt en stund før termin...venter bare på datoen...
lanoforliten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde komplikasjoner under forrige fødsel. Total ruptur... Og kan velge om jeg vil føde eller ta ks. Jeg vil IKKE oppleve det samme igjen så jeg har valgt ks... Venter på å få datoen, blir nok veldig spesielt å få den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå