Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har født tidligere: Hvor lenge gikk dere med mensmurringer på slutten av svangerskapet. Jeg er i uke 35 nå, og har stadig mere murringer og kynnere. Vet jo ikke hvordan det skal være, da jeg ikke har født tidligere.

Lurer og på hvordan slimproppen ser ut. Farge/konsitens. Hadde merkelig utflod i går. Veldig seig klump, som var gul, men ingen blødning.

Takk for svar.

Jeg begynner å bli så spent nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike mensmurringen kan du nok ha lang tid i forveien. Ikke for å ta motet fra deg, men jeg har hatt det i ett par mnd og nå er jeg på overtid... Om det er slimproppen er vanskelig for meg å si, men det kan være det.

Uansett, lykke til.

klem

Skrevet

Hos meg var slimproppen så stor mengde slim at jeg var ikke i tvil om at det var det det var. Helt blankt slim. Jeg syntes mengde og utseende var veldi ulikt utflod.

Skrevet

Hadde mensmurringer i forbindelse med at hodet festet seg jeg. Pågikk en liten uke (35-36). Er i uke 37-38 nå, og har ikke disse murringene lengre. Kan jo være hodet som holder på å feste seg hos deg og da=) Slimproppen er blank så vidt jeg vet. Men mange får en mer slimete konsistens på utfloden den siste tiden. Høres mer ut som det. Du vil ikke være ikke tvil når slimproppen går, samme med vannet. Spennende tid fremover nå. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Ja lurte egentlig litt på om slimproppen var blank. skjønner sikkert når den kommer:)

Ellers er det fullt mulig at hodet fester seg, for hodet var kommet langt ned i bekkenet da jeg var hos jordmor tidligere i uken. Spennende!

Lykke til til dere også.

Skrevet

Har det skjedd noe siden i går da? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...