Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg blir litt stressa.. jeg har ikke sånne i d hele tatt...

hadde d bare di første ukene jeg.... alle har stikkkinger eller murringer...

har ikke d jeg... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 11+2 idag, og har hatt murringer siden start. Fått stikkinger også etterhvert. Men dette har faktisk avtatt de siste par ukene. Kan fortsatt kjenne d av og til, men mye sjeldnere. Sikkert ikke noe som ser mer normalt enn annet, oppleves sikkert forskj. fra pers. til pers. Det har kanskje noe å si om du har vært gravid tidl?

Skrevet

Jeg hadde masse murringer til å begynne med, kanskje frem til uke 7/8. Nå er jeg 9+1 og har nesten ikke murringer lenger, bare en sjelden gang og da svakere enn før... Ikke noe jeg bekymrer meg for.

Var på tidlig UL tidligere i uken, og den lille spiren min var helt perfekt:)

Ikke bekymre deg du, alt er helt sikkert fint:) Noen har alle symptomer, noen har ingen, og de kommer og går. Noen blir borte, noen kommer... sånn er det bare. Ingen graviditeter er like:)

Disse murringene er ikke spesielt gode, kjennes ut som skikkelige menssmerter - ingenting å drømme om eller lengte etter;)

Skrevet

Jeg har det heller ikke :) Kan ikke huske og hatt det heller.... hehe.. Jo mer jeg leser her inne jo mer tenker jeg at det er godt jeg ikke er så veldig hysterisk anlagt! For det er mye jeg "mangler" for og ha et såkaldt "vanlig" svangerskap :) hehe.. F.eks så er det mye snakk om rosa/brun utflod og at det er helt vanlig og ha slikt, det har jeg ikke hatt i det hele tatt. Og i mine værste kvalme/oppkast perioder så kan jeg tenke at "kanskje det er noe galt når jeg ikke har hatt slik utflod? Kasnkje den lille er død inni meg?". Samtidig så vet jeg jo at kvalmen er et godt tegn :)

Så jeg tenker som så at vi får ta det vi får av ubehag og glede oss over det vi ikke får!

Lykke til med ditt svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...