Gå til innhold

Lister meg forsiktig inn her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lister meg forsiktig inn her med en positiv test i hånda... Testet i dag 3 dager før ikm med vanlig cb, fikk et fint og blått kryss der... Var så trøtt at jeg trodde jeg drømte først, hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen! Det er sannelig en underlig og fantastisk opplevelse som vi kvinner stort sett opplever på dolokket hjemme, eller på en tilfeldig cafe for oss som ikke er så tålmodig anlagte. :-)

Skrevet

Tusen takk. Hehe ja det har du rett i. Et av de beste øyeblikkene i en kvinnes liv finner sted på dolokket, haha... Nå skal jeg slappe av og kose meg. Sambo har ikke latt meg gjøre noe de siste par ukene, så det blir nok ikke så mye jeg får gjøre framover, hehe... Men jeg skal ta det rolig, sånn at spiren får vokse seg stor og sterk ;)

Skrevet

gratulerer kjempemasse. hvis jeg husker deg rett fra inne på bli gravid, har du hatt kjempelang prøvetid, og fortjener det masse at det endelig klaffet.

klem:-))

Skrevet

Gratulerer. En fantastisk følelse - Er det første?

Skrevet

Myrtel, ja du husker nok riktig. Vi sluttet å telle pp etter 1,5 år, for det gikk bare i surr til slutt.. Men dette var pp nr 3 år da, hehe...

Ellebettemor ja denne følelsen er ubeskrivelig. Ja dette blir vår første, tok lang tid for å få det til. Hadde jeg blitt gravid på første pp, hadde jeg sikkert kunne hatt 3 allerede, hehehe...

Nå er vi bare så lykkelig. Fikk melding fra sambo som er på jobb "jeg så glad i dag". Han er søt...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lucy T ENDELIG har du spire i magen:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så glad jeg ble nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYYYYYE:-) Det var på tide altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Når har du termin nå da? Jeg har selv 19.desember:-)

Stot klemmmm fra M-79:-)

Skrevet

Gratulerer gratulerer!!! Jeg har også sett at du har vært lenge inne på "bli gravid". Nå var det virkelig din tur!!!

Skrevet

Tusen takk Første forsøk og M79, så koselig at dere husker meg. Husker dere også. I følge bim er min termin 1. januar 2009. Men i følge babyverden er den 31. desember 2008, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Tiden vil vise, og bebisen kommer vel når h*n føler seg klar. Her inne følger jeg bim sin utregning i alle fall, så er inne på terminlista for januar. Får vel høre når jeg skal til gyn i uke 6...

Dere er så gode, sender store klemmer tilbake ;)

Skrevet

masse gratulerer vennen min!!!! hihi, har vel sagt det en del ganger før, men er veldi glad på dine vegne altså!!!

Beklager at jeg ikke hørte mld kl 7 hehehe... :):) jeg sa jo du klarte det denne gangen !!!

KLEM... FRA MEG OG BABY

Skrevet

Hei Lucy!!

Gratulere så mye med spiren din. Så gøy at det klaffet for deg denne gangen!! Kos deg masse med den voksende maven du har ventet så lenge på å få!

Skrevet

Gratulerer:-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Dette var virkelig fortjent!!!!!!!

Skrevet

så kjekt!

gratulere kjempe masse!

Skrevet

Snille gode BabyBenz vennen min og lille bebisen i magen. Hva skulle jeg gjort uten dere!!! Tuuuusen takk atter en gang for mange gratulasjoner. Ja du vet, er noen som sover langt utover dagene, hehehe. Rettelse, klokka var 06:55 da jeg sendte meldinga, hihi... Jeg var i syvende himmel og du var ikke der for meg, hehhe..

Du er så god, er så glad i deg ;) Klem til deg og bebisen fra meg og spiren ;D

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Er så lykkelig nå, endelig vår tur også ;) Skal ta godt vare på spiren i magen. Sambo er så søt, han smiler lurt til meg hele tiden og er god mot meg. Nå er vi lykkelige, endelig skal vi to bli tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...