Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Akkurat kommet hjem fra jobb,skal pakke før jeg sover. Blir hentet av en vennine halv 2... slipper å gå 3 kvarter till barnehagen... OPPOVER! JIPPI! Skal hjem til de,på piknikk på stranda. Har tvillinger som er like gamle som min tulle. Skal slappe av og drikke litt vin når barna har lagt seg og sove over. Elias kommer til drammen på lørdag,så skal dit hele dagen. Søndag skal vi ta fram utemøblene og ut å spise med mamma og pappa... Gleder meg til endelig en fri helg og bare kose oss. Ha en fin dag og god helg :0)
Lillesnuppis Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Høres koselig å fin ut den helga :-) Her å blir det en fin helg.. Starter med å dra til Sverige ( drar herfra for å hente mamma klokka 10) så er det hjem og pakke alt i poser og legge det i fryseren. Lage god middag og bare slappe av foran maskina eller tv'n I morgen skal vi til byen for å møte ett vennepar av oss, Gå å shoppe litt og spise lunch. Så blir vi med dem hjem etterpå for å kose oss der med grilling.. Søndag skal jeg sove lenge, gå en laaaaang tur og ved 4 tiden skal vi til mamma og pappa for å spise middag. etter det er det hjem i god stolen for å se en eller annen film på tv'n med beina godt planta på puffen og evt en chips bolle ved siden av og et stort glass med iskald pepsi Max God helg til deg å alle dere andre :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå