Gå til innhold

Nå har jeg testa... Og testen ble... POSITIV!!!!! WIIIIIIIIIII!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

WIIIIII JIPPIIIIIIII!!!! Endelig min tur... Ååååh som jeg har venta på dette... Er så lykkelig og glad nå, sitter bare og smiler. Sto opp og testa før sambo dro på jobb, og hadde planer om å legge meg igjen, meeen... Klarer jo ikke å sove nå!!! Hehe... I følge bim sin termin beregning er termin 1. januar 2009, hehe, så her blir det nyttårsbebis, hihi...

Denne pp har jeg ikke hatt noen symptomer i det hele tatt, ikm er mandag 21. april. Bare måtte teste litt tidlig. Dette var aller siste pergokur, og jeg har tatt babyklister for første gang denne pp. På de andre tre pergokurene har jeg hatt kjempe ømme og harde pupper fra el til ikm, men det har jeg ikke hatt nå. I går kveld da jeg skulle legge meg var puppene litt små ømme...

Nå er jeg så glad så glad, lykke til alle dere andre, når jeg fikk det til så får dere også det til. Kommer ikke til å forlate dere helt enda, men skal innom 1. tri og si hei i dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens største gratulasjon til deg!!!! Dette fortjente du :) Utrolig koselig å høre at det endelig klaffet. Nå må du bare kooooooose deg :)

Skrevet

Gratulere såååååååååå mye. Er en herlig følelse når det lyser gravid fra testene. Helt himmelsk! :D Lykke til :D

Skrevet

Gratulere så mye :o) Har IKM idag eller imorgen jeg..så dette blir spennende.

Men jegtester nok ikke før søndag om jeg ennå ikke har fått det.

Denne perioden har jeg gått på pergo, og den siste uka har jeg vært endel kvalm... så jeg lurer fælt...

Uansett, lykke til :o)

Skrevet

Tuuusen takk alle sammen, ja det ER helt himmelsk. Vår største drøm og høyeste ønske har endelig gått i oppfyllelse... Nå skal jeg bare slappe av og kose meg framover...

Vegaspia: ååh får håpe du ikke får tr på besøk da, og at du også får positiv test på søndag ;)

Masse lykke til - til dere alle ;)

Skrevet

Hei LucyT!

Utrolig gøy høre at det klaffet for deg endelig.Du fortjener dette så, og tenk etter 3 år så har dere endelig klart det! Masse masse lykke til framover:)

Skrevet

GRATULERE så kjempe masse!!!! unner deg virkelig detter. Kan ikke tenke meg hvordan det har vært å være baby sjuk så lenge uten at det har klaffet. Nå får du ta godt vare på spira di i månedene fremover :)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger dere. Jeg skal ta det rolig sånn at spiren får vokse seg stor og sterk. Sambo har vært streng de siste to ukene, jeg har ikke fått gjøre noe anstrengende. Det blir nok ikke så mye jeg får gjøre framover heller. Men utålmodige meg skal bli tålmodig nå som jeg har spire i magen...

Lykke til dere!

Skrevet

GRATULERER!!

Jeg har ikke vært her inne lenge, men har fått med meg at du har prøvd en stund.

Når jeg leste dette nå, så fikk jeg tårer i øya....

Lurer selv på om jeg har en liten januarspire i magen også! Kanskje vi møtes i terminklubben for januar!!

Masse lykke til, og kos dere!

Klem

Skrevet

ååååh så kjekt å høre=D=D=D gratulerer så masse med spiren din=D=D masse lykke til fremover=)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!! Dette var vel fortjent til deg,- og på den aller siste pergokuren da!! Ønsker deg alt godt!!!

Skrevet

gratulerer!! var på tide det ble din tur nå ja.. :)

lykke til med den lille spiren og voksende mage!!

tipper du ikke klarer noe annet enn smile fremover.. ;D

Skrevet

Så jæv.... bra :) Vel fortjent. Når du har holdt på i 3 år, var det sannelig påtide :) Gratulerer så masse og lykke, lykke til :)

Skrevet

Tusen takk så søte dere er alle sammen. Er så innmari lykkelig og smiler konstant. Går smått og titter på den positive testen. Det har ikke alltid vært så morsomt å være en sliter, men nå som testen lyser positiv mot meg er de 3 årene verdt det... Hehe...

Lykke til dere andre. Håper dere andre kommer etter snart. Spesielt ønsker jeg dotten og andre langtidsprøvere MASSE MASSE MASSE lykke til. Heier på dere jeg ;)

Skrevet

Gratulerer så masse!!:-)

Klem

Skrevet

WAOH!!!!!!!!!!!!!! Gratulerere å så mye!!! =)

Gir masser av håp til meg og min som har prøvd i nærmere 3 år!

Kos deg masse med voksene fiiin babymage!

Skrevet

Gratulerer så mye!! :o) Kos deg masse i tida fremover, og ta vare på spiren i magen din!! :o) Håper jeg kommer etter til 1. trimester iløpet av helga, har ikm på søndag. *krysser alt jeg har*

Skrevet

ÅÅÅ Gratulerer såååååååå mye!!! :):)

Skrevet

Gratulerer så mye!!Håper alle ikm uke 17 jentene følger etter:) Har ikm neste lørdag,hadde el forrige lørdag..Lurer litt på om du har mer utflod enn vanlig?begynte i går med tråd(sorry ekle detaljer)som kan ligne på el slim men er myyyye tynnere..Forsatte i dag..lurer på om spiren sitter nå?:)Pleier å være helt tørr frem til ikm!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

GRATULERE så utrolig masse .

stor gratulasjons klem er sendt din vei:)

Skrevet

gratulerer så kjempemasse!! er det ikke morro vel? ;) når man har ønska det så sterkt så kan man ikke unngå å ikke smile hele dagen, hehe.. say cheese;)

Skrevet

GRATULERER!!!! Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer gratulerer gratulerer!!! Dette fortjener du bare sååååååååååååååå mye!!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...