☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Nå kan dere tro jeg er spent,i skrivende stund er klokken 7 og jeg blir igangsatt kl 8.30:/ Fy søren er mye følelser ute og går nå altså,både lykke og nervøsitet.Ble bestemt igår kveld på føden og har jo ikke vært samtaleevne før heller,og jeg som trodde jeg hadde så god tid som 1 gangs og alt:) Åhhhh,snart skal vi holde lille gullet i armene,håper virkelig alt går bra!!!! Og håper virkelig det ikke drar ut i flere døgn,var litt modning så går forhåpentligvis lett ble strippa før jeg dro hjem så har hatt mye mas inatt men ble jo selvsagt ikke noe(håpa jo på naturlig fødsel men ting går ikke alltid som man vil) Til dere som lurer på hvorfor så er det fordi det ble påvist på ul igår kveld altfor lite fostervann hos min lillegutt,om det er at jeg har lekket sakte men sikkert den siste uka er en mulighet(var på ul for seks dager siden oxo og da var det bra)Eller så er det morkaka mi som har begynt og svikte. Har også lett sf så derfor jeg var inne på sjekk på føden for var så elendig i form men så kommer detta i stedet da gitt,er så glad jeg ringte og fikk komme eller så hadde jeg jo gått i uvisshet enda idag om at gutten min snart grunnstøta. Alt for han:); Wish me luck
playground princess Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Åj, så spennende!!! Lykke til!! =)=)
hmmm? Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 lykke til, krysser fingrene og håper du får en fin fødsel )
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Jaaaaaaaaaaa:) Tusen takk:) Gulp nå drar vi:/ )
Frida__ Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 lykke lykke til. Snart har du lillegull i armene.
m vestfold Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Masse lykke til. Jeg går og venter på om de har plass til meg på føden i dag, for da skal jeg også settes i gang. Jeg har for mye fostervann og stor unge jeg da. Men med førstemann ble jeg også satt i gang pga for lite fostervann. Igjen LYKKE TIL.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Ojoj, så spennende! Nå er jo faktisk kl 08:30!! LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå