Gå til innhold

God morgen - flere som er våkne? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min pleier å sove til 07, men i dag var det masse roping og kaving før kl 6......var og ga han smokken så han sovna visst igjen, men nå er jo jeg lys våken da....;-)

Sitter og venter på at kommunen skal legge ut ledige lærerstillinger for høsten, kryss fingrene for at det blir jobb på meg da...;-)

Flere som mener morgenstund er tull i grunn/ gull i munn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen ja:) Har en snikende mistanke om at det ikke er første gangen jeg og snupp er tidlig oppe. Ettersom jeg kan synge med på kaninby på playhouse disney;)

Lykke til med jobbsøking!

Skrevet

God morgen! Her er vi våkne, ja. Ha en fin dag alle sammen!

Gjest irismor
Skrevet

En smule morragretten her. Sovet dårlig, mye smerter og ingen smertestillende som hjelper. Men sånn er det når kroppen er slitt ut før sjelen. Det får man bare leve med ;-)

Håper du finner en lærerstilling du ønsker og får =))

Skrevet

Takk for det ;-) Du vet du er småbarnsmamma når du kan alle barnetvsangene ja....He he.

*sender litt anti-morgengretten-samt-smertelindrende-støv til irismor* ;-)

Skrevet

Scenario:

kl 06.01:

- Mamma, jeg vil stå opp!

- Å nei, vi sover litt til....

- Nei, jeg er våken. Jeg vil ha skive!

- Mmmmmmmm, mamma er trøtt....

- Nei, du er våken! Vi skal stå opp!

- Kom og kose mamma litt, da....

Noen få minutter senere:

- Mamma, nå er du våken!

- Mmmm, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

- MAMMA! Jeg vil opp!

- Mamma, jeg vil kose med deg!

Mamma får store koser. :-)

- Nå mamma, vi stå opp!

Til slutt gir mamma opp, og kl 06.24 er vi ute av senga. I går klarte vi å drøye'n til kl 07, spent på hvor lenge vi klarer å holde oss i senga i morgen tidlig. På søndag er det pappas tur!

Skrevet

jepp, her er vi oxo våken. vi pleier egentlig sove til 9 vi. men ikke i dag nei. da var det opp halv åtte:( zzzzzzzzzz og i dag som jeg hadde trengt den sove tiden, skal sitte på buss de to neste nettene.. blir ikke mye søvn da....

Skrevet

god morgen:D her er vi og våken, vært våken siden syv men klarte å drøyan litt i sengen til ca 8:D hehe kan mangen av sangene på playhouse jeg å. selv om velsjenta bare er snart 8mnd så liker hun mikkemus klubbhus hehe:P det er vel da hun sitter helt rolig å følger me, ellers kryper hun no rundt å ser opp i ny å ne.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...