Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg er veldig plaget med soppinfeksjoner i underlivet! DET KLØR OG KLØR OG KLØR! Blir snart gal. Bruker Canesten. Lurte på om noen har kanskje råd hva jeg skal gjøre/bruke for å unngå den? Takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jeg var også plaget med sopp til og fra i årevis, men til slutt fikk jeg resept på en pille av legen som renska opp i alt ;-) Husker selvfølgelig ikke hva den het, men det er altså kun 1 pille du skal ta. Etter den pillen har jeg ikke hatt sopp en eneste gang, og det er 3 år siden ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Prøv pevaryl:) Den tok knekken på det hos meg, etter lang tid med soppinfeksjon og bruk av canesten. Den finnes i 2 former( 1 natt eller 3 netter), tror jeg. Jeg foretrekker den som er en tablett. Den slipper du det "sølet" med når den smelter/løser seg opp i skjeden. Og bruk kremen i tillegg:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Husk en ting til: evt partner må behandles også, ellers får du det bare igjen....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Ja, partneren må behandlast. Fekk soppinfeksjon under sist svangerskap. Kurerte den med Canesten eller pevaryl. Hugser ikkje kva. Men, den forsvant. Men, hadde smitta partneren. Sa han måtte bruke Canesten, men det gjorde han ikkje. Så han smitta meg igjen, og eg var plaga med soppinfeksjon under heile svangerskapet. Men, den forsvant med ein gang etter fødsel. Lurer på kva dei gjorde på sjukehuset eg.....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Pevaryl er best. Det er en stikkpille som man tar før man legger seg. Det funker kjempebra. Canesten kremen svir syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå