ScaryMama Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 Ha ha, ikke nå som i natt, men nå på denne årstiden;)
Gjest irismor Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Har det rabla helt for dama tenkte jeg nå *fliregodt* Tenker du på uteservering? Hvis ikke så har du jo alltids Big Horn.
Lille L Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Druen.. God mat der, åpent nå og uteservering..
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Du mener antagelig med uteservering. Men hvis ikke anbefaler jeg Agra.
ScaryMama Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Ikke nødvendigvis uteservering, det er jo fremdeles litt kaldt... Big Horn er godt, men vanvittig kjedelig. Druen er også litt kjedelig. Agra har jeg ikke hørt om, hva er det? Setter også pris på flere tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå