Gå til innhold

stell av guttebaby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en gutt for snart 3 uker siden og har ei jente fra før..diskuterte med samboer i går om hvordan man skulle vaske tisseluren siden det var litt hvitt belegg..bare litt frempå snuten..men man skal vel ikke trekke tilbake forhuden...dessuten sa samboer at den var litt trang så vi ville ikke prøve..

hva gjør dere`?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke trekke tilbake forhuden, nei. Hvis det er litt belegg går det bort med litt olje på kluten.

Skrevet

Forhuden skal ikke trekkes tilbake. Det er bare å vaske det man ser. :)

Da vår gutt var så liten bruke vi ikke såpe ved bleieskift, kun vann og olje på kluten. Vi brukte oljen fra DermiKid, den var veldig god! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...