Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha en fin helg alle sammen og kryss fingrene for at vi får en fin tur...Ca 10 timer en vei...

Mamma skal legges inn den 30 april og opereres den 5 mai.Lenge til, men godt å ha fått en dato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad dere skal på tur og krysser fingrene for dere. Lang tur, men det er jo fint vær og jeg håper dere kommer til å kose dere.

Godt med en dato å forholde seg til. Da blir det hele mer konkret og det er lettere å forberede seg. Det kunne selvfølgelig vært litt kortere tid til da...

Skrevet

Signerer Mauds innlegg!

Ha en strålende helg. Godt å komme bort litt selv om det er langt, de 10 timene er jo en del av turen så kos dere underveis også.

Stor klæm fra

Skrevet

Jeg også slenger meg på damene over her.... god tur, og kos dere på veien...!!

Det er lenge til 5. mai. det skjønner jeg godt, men det er godt når noe blir gjort!

god klem til deg fra meg

Skrevet

GOD TUR!!

Krysser fingrene for at det går fint både fram og tilbake!:-)

Godt å få dato for operasjon. 5.mai er en stund til ennå...

Ha en fin helg!:-)

Skrevet

God reise!!! Lang tur, men godt å få noe annet å tenke på også!

Så fint at dere har fått noen datoer! Krysser fingrene for at din mor takler dette på best mulig måte!

Skrevet

God tur! langt, men det går nok fint! Godt å sjå at det er sett opp en dato for mor di, litt lettare når en har noke å forholde seg til. Følest nok lenge å vente no, men dei er flinke der oppe, og mange koselige pleiera, mamma likte seg veldi godt der.

Lykke til. c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...