Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag? I så tilfelle hvor har du kjøpt den, og hva kostet den?

 

Har drukket tre kopper med Kloster sin ammete og fikk melkespreng etter tre dager. Fantastisk effekt men smaker jo så vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker smaken, jeg da!! men du kan ev prøve en te som bare inneholder anis, fennikel og karve (dette er det som er i ammete, men den har brenesle itilegg, og det smaker litt "grønt")

den teen får du i helsekost.

 

hvis du ikke liker anis fennikel smaken, kan du prøve å blande 50-50 peppermyntete i blandinga, så "overdøver" den smaken litt!

Skrevet

Helios sin smaker ikke så ille. Tror man får den på både helsekostbutikker og på apotek1. Kanskje andre apotek også, vi har bare Apotek1 her.

Skrevet

Hvor mangen kopper er det lurt å drikke om dagen?

Har drukket en kopp i går og holder på med en nå:)

Skrevet

mener jeg leste et sted at det holder med 1-2 om dagen..

men les pakningsvedlegget, står sikkert noe der.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...