Nilu♥ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Forslag? I så tilfelle hvor har du kjøpt den, og hva kostet den? Har drukket tre kopper med Kloster sin ammete og fikk melkespreng etter tre dager. Fantastisk effekt men smaker jo så vondt!
line_n & sara Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 jeg liker smaken, jeg da!! men du kan ev prøve en te som bare inneholder anis, fennikel og karve (dette er det som er i ammete, men den har brenesle itilegg, og det smaker litt "grønt") den teen får du i helsekost. hvis du ikke liker anis fennikel smaken, kan du prøve å blande 50-50 peppermyntete i blandinga, så "overdøver" den smaken litt!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Helios sin smaker ikke så ille. Tror man får den på både helsekostbutikker og på apotek1. Kanskje andre apotek også, vi har bare Apotek1 her.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Hvor mangen kopper er det lurt å drikke om dagen? Har drukket en kopp i går og holder på med en nå
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 mener jeg leste et sted at det holder med 1-2 om dagen.. men les pakningsvedlegget, står sikkert noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå