Gå til innhold

Ja, dette var jo en lekker leilighet......!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, vi ga 100 000 mer for vår treroms og den var så og si helt nyoppusset.. Det der var jo et totalt oppussingsobjekt!!

Skrevet

Hva er galt med den da?

Synes den var kjempe fin jeg:):) Kunne jeg gledelig betalt. Den fineste du har vist hittil i hvert fall!

Skrevet

Jeg likte bildet på veggen på soverommet jeg.

Haha, hvor tacky kan det bli, liksom

Skrevet

Bra de har fått med seg at Orkidè er et salgstriks i hvert fall, hahaha:)

(står en på spisestuebordet)

Skrevet

Hehe..veldig fine bilder på soverommet ja:-D

Skrevet

ååååh dæven!

deilig toalett å være fyllesjuk på!!

Skrevet

Hahahaha ja det hadde vært toppen........:-p

Skrevet

Kjenner en som bor i samme blokker, og hun har det en god del finere enn ham ihvertfall. Men ser mye større ut på bildene.

Skrevet

Ja har sett mange leiligheter der som er rålekre. Men denne var jo rett og slett grusom:-O

Skrevet

Haha. Ja, jeg ble veldig kvalm av å se på den:P Hadde aldri orket å tilbringe en time er inne en gang:P

Skrevet

Nei ikke sant?

Det var sånn spyfremkallende:-s

Skrevet

De er nok veldig gamle og tror fortsatt det der er ganske så pent.... Stakkars da, de er sikkert drit søte.

Skrevet

Jepp det er de garantert:-)

Diskuterte det nettopp med en på msn, og hun var enig;-)

Sikkert bodd der siden det var nytt, og syns de er sååå moderne:-D

Skrevet

Hva var det som var så galt med den leiligheten da? Syns den var fin jeg. Selv om dere ikke likte tapet og div så er det vel ikke dere som skal bo der? Eller hadde dere tenkt å legge inn bud.?

Skrevet

Jeg synes nesten synd på dem nå... Prøver de å selge leiligheten de synes er kjempe pen. Har kjøpt seg fin orkide på bordet og alt mulig.... De ser jo ikke noe galt med leiligheten. De er jo kjempe stolte! Det er Aud-Sidsel på 87 og Åge-Morten på 89.... Så blir de hengt ut på nettet:( Kanskje de hadde grått hvis de hadde visst det..

Skrevet

Huff, nå begynner jeg å grine.

Sender sporenstreks (debutbruk av det ordet:-O) en mail til megleren og ber han fortelle A-S og Å-M at jeg syns de er søte med koselig leilighet!

Skrevet

Jeg mener det faktisk. Jeg fikk litt vondt i hjertet. Jeg liker ikke at gamle mennesker kanskje blir lei seg:(

Men greit.

Skrevet

Slapp avings, siklesnupps, de blir ikke lei seg:-D

Skrevet

Det tror jeg..... Jeg kjenner en kjempe gammel dame, og hun ble kjempe lei seg hvis jeg ikke spiste masse mat. F.eks ville jeg ta litt mat da... Også spise det opp. Så ville hun se på meg også ville hun si; "liker du ikke maten min?"... Hvorpå jeg ville si, jo, kjempegod den, men jeg er mett" Så ville hun alltid si, buuuhu du liker den ikke osv. Så ville hun bare lesse på alt som var igjen til meg... Så jeg måtte spise meg ihjel! Hun ville nærmest gråte hver gang det virket som jeg ikke likte noe. Uansett hva det var.

Jeg tror også de ville blitt kjempe lei seg.

Skrevet

Slappe av!!!!

sier du!!! Var vel du som la ut denne linken.. At du gidder....

Skrevet

hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...