Sabina og gjengen Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Nå kan man jo forsikre ALT... noen som har hørt om gubbe-forsikring? 10 års garanti hadde passet fint, er man ikke fornøyd så melder man ifra før det har gått 10 år og leverer med hva som ikke virker, så kommer forsikringsselsakpet med en ny som virker... *hormonbombe idag*
NoDoubt Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Bare 10 år? Da hadde min forsikring gått ut på dato til nå....
Sabina og gjengen Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 med mulighet om fornyelse etter 10 år da vettu;) Kan jo ikke riskere å sitte der uten forsikring...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ti år går fort altså, må ha minst 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå