Gå til innhold

apropo "idiot"-forsikringer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan man jo forsikre ALT... noen som har hørt om gubbe-forsikring? 10 års garanti hadde passet fint, er man ikke fornøyd så melder man ifra før det har gått 10 år og leverer med hva som ikke virker, så kommer forsikringsselsakpet med en ny som virker...

 

*hormonbombe idag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 10 år? Da hadde min forsikring gått ut på dato til nå....

Skrevet

med mulighet om fornyelse etter 10 år da vettu;)

Kan jo ikke riskere å sitte der uten forsikring... :P

Skrevet

Ti år går fort altså, må ha minst 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...