Gå til innhold

Amming, for / imot offentlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kjøpesentre der det finnes ammerom, syns dere alle ammende må være der, eller er det fortsatt ok om de ammer på restaurant mens de spiser, selv om ammerommet er rett rundt hjørnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg for lite om hva andre gjør til at jeg i det hele tatt har gjort meg opp en mening om det.

Skrevet

Helt for nakne pupper i det offentlige rom, sammenhengen er underordnet.

Skrevet

Har ammet tre barn og har pr. dags dato aldri vist fram brystet til andre enn baby da jeg har ammet offentlig. Kanskje muligens på en badestrand hvor det har vært nok av toppløse, aldri ellers. Skjønner ikke hvordan folk får til å vise brystet under amming. Måtte i såfall være under lufttørking etterpå. Men har aldri sett at noen gjør det.

Gjest gründerjente
Skrevet

Dette synes jeg var et unødvendig spørsmål, for å si det slik...

Selvfølgelig kan man amme akkurat der man føler det passer best.

Skrevet

Nei lås dei no inne på ammerommet til du er heilt sikker på at dei er ferdig med obskønitetane

Skrevet

Amming kan godt bli ulovlig offentlig. Men da må slafsing, slurping, raping, spising med åpen munn også gjøres ulovlig. Gamle mannesker skal heller ikke spise offentlig (sikkert noen som ser allright ut når de spiser der også, men best å dra alle over en kam)

Foresten så kan man ulovliggjøre all offentlig spising.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ammerom er et tilbud, ikke et påbud. Man ammer der det passer.

Skrevet

kan jo ikke være mamma selv og motstander av offentlig amming. Hvis noen gir meg 1 god grunn skal jeg kanskje gidde å tenke på det.

Skrevet

Selvfølgelig kan man være mamma selv og motstander av offentlig amming? Øh.

Skrevet

For seg sjølv, åpenbart, men som eit generelt forbud? Seriøst?

Skrevet

Siklis..... du har ikke 1 bra argument for et forbud. At du har et "ikke-naturlig" forhold til amming offentlig er liksom ikke en god nok grunn i mitt hode.

Skrevet

Jøss, og jeg som hadde trodd at flere kom til å be oss pakke vekk puppene, kanskje jeg får til en bedre debatt om jeg starter samma inne på BIM.

Derimot er jeg 100% for å ulovliggjøre munnlyder i offentlighet, altså slafsing og smatting!!

Skrevet

Jeg driter i prinsippet i det, men jeg ser helst at folk ikke setter seg ned right next to me og begynner å amme. Det er uansett et svært lite problem for meg, så jeg gidder ikke legge mye energi og tanker i det. Hvis det blir et forbud er jeg glad til, hvis ikke - tja, kunne ikke brydd meg mindre egentlig.

Skrevet

pupper er mat. ferdig med den saken

Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Ungene må jo spise. Hvis noen ikke liker det, kan de gå på et annet rom. Et ikke-spise-av-pupp-rom. Seriøst, jeg mener at de som har bisarre tanker om amming burde få seg hjelp. Det er like naturlig, om ikke mer, som å bruke puppene til sex. Dessuten er det et fåtall som blotter puppene sine under amming.

Skrevet

Det bryr meg lite at det er det dummeste du har hørt. Jeg ser helst at folk ikke ammer foran meg. Det plager meg hvis folk ammer når de er med meg, evt. setter seg ved siden av meg. Da går jeg.

Jeg har sett flere pupper enn jeg vil når folk har ammet, og ser helst at jeg slipper det.

Skrevet

Det er bare fordi du glor... Må ikke glo så mye. Det er helt naturlig.

Skrevet

Ja! Selvfølgelig glor jeg på ting som plager meg så mye at jeg går.

Skrevet

Burde ikke få lov til å spise offentlig du heller da hehehehe siklis....

Skrevet

Selvsagt kan man amme akkurat der man vil, når man vil. Et ammerom er fint fordi noen føler seg ille berørt ved å amme offentlig, og noen babyer er så nysgjerrige at de ikke greier å konsentrere seg om diinga om det er for mye liv og røre rundt dem.

Selv amma jeg overalt, også i kirken.

At noen er så fisefine at de ikke takler å se amming i det offentlige rom, det kan man bare ikke ta hensyn til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...