Gå til innhold

Synes egentlig dette er bitte litt frekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier annen etasje i et hus. De som bor under oss leier også. Det er ikke veldig godt isolert, og de som bor under oss klager ganske raskt hvis toåringen min foretar seg noe som dunker i gulvet- det vekker visstnok babyen deres. Hun er ganske skarp i væremåten, og sier ofte i fra på en måte jeg synes er ubehagelig, til tross for at jeg har prøvd å være imøtekommende og begrense støy fra oss det jeg kan.

Nå i kveld har de spilt høy musikk hele kvelden. Det tok slutt i titiden, men 23.20 tok det seg opp. Jeg satt med bena på stuegulvet og følte vibrasjonene fra bassen.

Sendte henne en høflig sms og spurte om de hadde mulighet til å dempe musikken litt, fordi gutten min er litt var på lyd når han sover. Fikk til svar "Jeg er ikke hjemme, så du får gå ned og ta det opp med X" (altså samboeren hennes).

Er det bare jeg som føler at det ville vært vanlig folkeskikk å ta en telefon til samboeren selv? Jeg har ikke særlig lyst til å gå ned der hvor det tydeligvis er mannfolkparty.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en sms tilbake og be henne sørge for at det blir roligere, du!

Skrevet

Jøie meg da,,,,signerer Kakao på den du!!!

Skrevet

Jeg er ikke av den kranglete typen. Orker ikke å bli uvenner med folk jeg møter i ytterdøra daglig. Men synes vel de burde ha forståelse for at når barneføtter kl åtte på kvelden er forstyrrende, så er i hvertfall høy musikk det kl halv tolv.

Skrevet

Er vell ikke hennes feil at samboeren bråker heller da.

(tørr vedde på at han får høre det, men at hun sendte den sms så du skulle vite at det ikke var henne)

Ville gått ned jeg og sagt fra jeg.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det var frekt. Det er da ikke hennes ansvar å sørge for at eksen ikke bråker..

Og hvem i all verden ville ringt eksen for å be ham dempe musikken når man nylig har hatt et brudd?!

Skrevet

det er jo ikke eksen hennes, men samboeren hennes!

Gjest irismor
Skrevet

Var vel ikke snakk om at han var en x. Men hun skrev en X i stedenfor navnet =)

Og ettersom dama er kjapp til å klage selv så får hun ta ansvar for samboeren også. Hvis ikke blir det litt slik : "gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør"

Skrevet

Jeg synes det var et greit svar fra henne jeg. Det var jo ikke sikkert han tok telefonen en gang om hun forsøkte å ringe.

Skrevet

Å, selvfølgelig, haha, snakk om å lese feil.. Ja, da blir det jo noe annet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...