Gå til innhold

Mannen min er utrolig herlig..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk idag utbetalt 4500kr som en ekstra bonus fra jobben.

Vi har sliti med penger så lenge og aldri hatt råd til å kjøpe noe spesielt så jeg sa at hvis han la 2000kr i regninger (som vi for en gang skyld er i rute med.) så kunne han bruke resten som han vil. Vet det er noen ting han har ønsket seg i nesten et år nå.

Vi betalte regninger for den summen og så dro han avgårde å skulle bruke penger på seg selv.

Men kom også hjem med et ps2 spill til meg, samt masse frukt og jordbær, sjokolade og brus så jeg kunne kose meg. :-)

Så når barnet vårt var i seng så har jeg bare sitti å kost meg.

Blir jo glad når han tenker på meg sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos.. at du ble fornøyd. Vi trenger noen glade historier her inne også.

Skrevet

Hvis dere har så dårlig råd, så skulle han heller spart pengene! Drar ut og shopper med en gang det er penger i hus, ikke lurt. Selv om tanken sikkert var god.

Skrevet

Poenget er at vi har slitt økonomisk i 2,5 år nå. Vi sliter ikke så veldig lengre er i rute med allt og siden det er 2,5 år siden han har kunnet bruke penger for å bare bruke så skulle han få lov til det. Desutten vet vi nå at vi ikke kommer til å slite slik lenger, da han har fått seg en kjempe betalt jobb han skal ut i som som vil nesten dobble intekten hans per mnd i forhold til nå.

Vi har ikke unnet oss noe på lenge.Penger vi begge har fått til jul og bursdager har gått til å betale regninger og kjøpe mat.

Og 90 % av gjelden er min fra før vi møttes så syntes bare det er rett og riktig at han skulle for en gang skyld få kose seg å kjøpe noe han har lyst på.

Hva jeg ikke skrev i hovedinlegget var at han faktisk ikke kjøpte seg hva han har ønsket seg da. Han brukte mer penger på meg en på seg selv.

HI

Skrevet

Hva som gjør at dere sliter økonomisk da?

Skrevet

Man blir glad av sånt.

Og jeg blir minnet på at vi har det utrolig godt som slipper å snu på krona.

Skrevet

Bare kos deg du. Det har du fortjent. Så bra at du har en så snill mann. Ta godt vare på han. Det er ikke alle som vet hvordan det er å ha litt dårlig råd. Det er viktig å kose seg når man har muligheten til det. Vet aldri når man har mulighet til å gjøre det neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...