Gå til innhold

Dere nett-datere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet at siden jeg sitter hjemme nesten hver kveld så kommer neppe drømmeprinsen på døra:P Så da lurer jeg på å lage meg en profil på en eller annen date-side, men hva er deres erfaringer? og hvilken side er å anbefale? Har aldri gjort dette før så jeg har null peil...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes forskjellige sider man kan legge ut profil på...kommer litt ann på hvor gammel du er og.

Jeg har selv hatt bra erfaring på Q500.no

Det er jo koslig bli kjent med nye mennesker...bruke tid..så skal du se det dukker opp en flott drømmeprins:)

Skrevet

Etter tips fra Tigern her inne så rota jeg meg inn på sukker.no, og etter noen få dager så var det en kjekkas som sendte mail til meg. Vi har snakka med hverandre på msn siden januar og i går møttes vi for første gang :) Det var helt topp!

Første gangen jeg møter noen fra nettet, så det var en kjempe erfaring :) :) :)

Så Tigern; hvis dette blir noe så fortjener du virkelig en helaften på byen med meg ;) Hehe :)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Nå er jeg også på sukker.no!! :) Hehehe

Men hvorfor er det så mange menn i 40-50 års alderen eller de rundt 24 som sender til meg??? Er fersk ennå da så får gi det litt mer tid.

*Våkendrøm*: Så bra det gikk bra med dere2 i går!! ;)

Skrevet

Er så glad på dine vegne våken drøm for at daten ble så bra;);)

Oioioi helaften ja takk;) hehe:)

Skrevet

anouschka: man kan endre instillinger så de som er under og over den alderen du søker ikke får til å se profilen din, da slipper du mail fra den aldersgruppen som ikke interesserer deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...