(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 www.tinkerbelle.blogg.no fnis.. måtte bare poste det gitt! han har slaktet dukkefamilien til Lille!!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hahaha, så søøøøt rotta er Og må da si at du er ganske så pen:) selv om du er der uten sminke og uten børsta hår:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 hehe. *bløsh* i beste fjortis stil med kjærligheten.. men jeg har mens og er/var så godissjuk! fnis.. ja, monsterotta er søt han gitt!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Cute rat!! Jeg eeeeelsker rotter. Har hatt flere gjennom oppveksten:) De er så kule!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 mm... de er fantastiske.. vi har 4.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Rotter er søte små. 7-åringen min vil også ha en, hun er inspirert av Svein og Rotta-bøkene. Du har enda en PM forresten, fra masemeg
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg har også hatt 4, men ikke samtidig da. Hadde 3 også skaffet jeg meg en ensom bylt noen år senere. Det var koserotta til a mor det;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 mm, kjekt å ha mer enn 1 om man ikke skal gå rundt med rotta på innsiden av genseren hele dagen. De blir ensome alene stakars. trubble du har pm.. hehe, ja svein og rotta har nok gjort sitt for å få fart på rotte-kolonien i norge.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Har lest og svart. Halvorsen er jo en søt rottis da. Jeg har litt lyst på rotte jeg også, men tror jeg venter til lillebaby blir litt større. Det er uaktuelt her vi bor nå også, ikke plass!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 enda en grunn til å flytte hit!! ;p
Gjest Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet! Kommer til å bli den dyrehagen for oss da. Har kanin fra før (tenk den blir glad for å få hoppe på plenen da), og alle vil ha hund. Og så en rotte? Hehe:D Mangler bare en skokk med høner og en liten ponni liksom.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2008 haha jeg vil ha geiter jeg, og katt..og har hund og 4 rotter. skal vi flytte i tomannsbolig kanskje? så kan vi ha sånn besøksgård.fnis.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Geiter er fantastiske.. Må bo på en støl, da. Hehehe. Ja, det hadde vært en ide. :) Ta med et par hamstere og da, de er morsomme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå