Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det noen som vet hva som skjer fremover i serien?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jepp, vet litt! Hvis du er nyskjerrig så anbefaler jeg deg å gå inn på: http://www.backtothebay.net på en av linjene som er øverst så står det "cast", klikk inn der så kan du lese om hver enkelt som er med i serien, der står det hva som kommer til å skje framover!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hva vil du vite..? Ett år frem i tid, 2år? Alt? Om personer, hvilke..? Vet endel jeg.. hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hehehe ) Får ta det jeg husker i farta nå! Leah og Dan blir sammen igjen. Dan dør (vet ikke helt når, ett kanskje eller 2..? Er usikker på det. Har ikke giddi å sjekka noe omkring det..) Leah og Dan skal flytte. Han drar i forveien og surfer ettersom jeg har forstått..? Litt usikker. Da dør han. Sally blir sammen med den nye rektoren på skolen, Brad. Det er broren til Rachel. Legen. Etter en stund skal de gidte seg, men hun blir redd. Hun avvlyser bryllupet på selve dagen. Brad slår opp. Rachel bir forbannet, men får jo ikke gjort noe med det. Kim og Rachel gifter seg Kit blir gravid med Kim. Hva som skjer først av de to er jeg usikker på, men tror han frir etter sannheten om at Kit er gravid er kommet. Når hun skal føde, har Rachel og kim hatt en diskusjon ang om at KIm er så opphengt av Kit. Kit går for å snakke med Rach og det fører til at hun får veer for tidlig. De setter seg inn i bilen og kjører. Plutselig er bilen ute av kontroll og de står utenfor et stup. En klassiker er jo at det ikke er dekning på tlf.... Kim kommer etterhvert og de blir reddet. Den dagen er Beth på vei hjem, hun har vært borte et sted. Da dør hun i en bilulykke. Rachel og Tony finner etterhvert tonen, fordi Kim og Rachel går fra hverandre. Tror det er Kim som forlater henne. The stalker kommer tilbake. Den dagen Jack og Martha gifter seg tror jeg. Hun setter en bombe i det huset. Mathilda får stygge brannsår etter dette. Jeg vet mere, men må bare tenke litt! ;o) hehe
Sommer & sol:-) Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 å nei,hvorfor leste jeg dette da... hmmm... ja,ja,mye mer spennende å se det da.. lurer virkelig på hvordan det vil gå når jeg starter i jobb igjen..huff...
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 stalkeren er jo tilbake lenge før det, lager mye styr, men den dagen er "høydepunktet". Vet du forresten hvor det blir av henne etterpå? Fikk ikke med meg det!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Tasha og Robbie får en datter som skal hete Ella, det er ikke Jonah allikevel som er faren men Robbie! Jonah er steril! Tasha og Robbie flytter til Tashas tante i USA Kit og Kim blir sammen igjen og får en sønn som heter Archie! Belle er datteren til Amanda!! Amanda og Peter Baker blir sammen! Happily ever after! Peter har en sønn som han ikke vet om som heter Drew, han kommer inn i serien og blir kjæreste med Belle! Mathilda og Ric blir sammen Sally blir visst knivstukket av en fyr....
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Men Tasha og Robbie hadde jo ikke hatt sex da vel? hmmm, gått glipp av noe... Cassie blir sammen med hun damen til politimannen sin bror, han slår og bruker kokain, de slår opp, senere blir hun sammen med en ny fyr og blir hiv-smittet. Det er en flyulykke der bl.a. Kit og Kim er med, der de knuller på seg en unge.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Ludderet: Men det er så kjedelig å nevne de småtingene, er jo alltis noe smått som skal til FØR hun gjør det helt store ;o) Vet ikke helt hva som skjer etterpå .Prøver å lese minst mulig, men det er søren ikke lett...!! Når Tasha er høygravid, kommer Mother Rose tilbake og kidnapper Tasha for å stjele babyen. Men, det blir jo en ordnig på det der også.. Har ikke lest/sett mer om det, men er jo typisk h&a at alt ordner seg etter en eller to episoder ) Kit og Kim blir IKKE sammen igjen!!!! Under den flyulykken hvor de tror de skal dø og blabla så har de sex og hun blir gravid.. Kim og Rachel er sammen da, så dvs si at Kim er utro. Rachel tilgir, men hun sliter etterpå ved at Kim bruker mer tid på Kit enn henne. Amanda og Peter blir sammen, men ikke happily ever after nei. Når bryllupet skal stå, kommer kjæresten til søstra og ødelegger ALT. Han sjenket amanda, la henne i senga og tok bilde. Faktum er at dette var søstra til Amanda som stelte i stand fordi hun vil at amanda skal lide. Hva som skjer etterpå vet jeg ikke, om de blir sammen igjen. Men han er på nippet til å slå opp den dagen. Så det er ikke bare lykkeligheten selv der. Det kommer inn en fyr som heter Milco eller noe i den dur. Han er tvillingbroren til Sally.
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Det er ekkelt. De skal drukne Ella, men politiet og Tasha og de rekker frem i siste liten, tasha og mumma rose slåss og mumma rose faller ut av vinduet, tasha holder henne og politiet sperrer henne inne på lukket.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Såpass ja..? Spennende.=) Men som jeg sa: De holder det gående litt, til det blir SKIKKELIG spennende også blir alt ordna tilslutt
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Synes det var veldig ekkelt når Tasha fikk den fødselsdepresjonen jeg, og bare stakk fra Ella og lot henne ligge å gråte hjemme alene i vuggen. Huff! Det gikk faktisk inn på meg :-(
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Ja:o( Sånt er ekkelt! Har alltid reagert på slikt og hatt en tåre i øyekroken, blitt verre etter at Daniel kom. Jeg hører dårlig. Daniel våkner hver eneste morgen klokka 10. En dag våkna ikke jeg av Daniel. Så på klokka og da var den 10.10. Fikk såå vondt når jeg tok på meg høreapp og hørte han hylgråte der. 10min er lite, men det er mye når man ligger inne på et bekmørkt rom.. Da kom det mange tårer fra meg altså Og det å se andre bare gå og se en liten baby ligge der... åååå.... Det er så vndt å se..
line_n & sara Skrevet 18. april 2008 #18 Skrevet 18. april 2008 martha og jona blir også sammen (så det på youtube) men hvor lenge de er sammen, og hvor seriøst det er, veit jeg ikke! så bare et lite klipp!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #19 Skrevet 18. april 2008 wow..ja det må en si!!! Nå fikk jeg greie på en masse. Spennende;) Takk alle sammen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå