Gå til innhold

Noen andre som har "dilla" på noe?! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare må ha grønne oliven med mandler i for tiden... MMMMM å så spiser jeg pasta med massse pesto på ;) det er bare så godt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litago jordbær melk og prim NaM NAM

Skrevet

Litago sjokolademelk og lomper med servelat :)

Skrevet

hehe.. lomper med servelat var litt spesielt ;)

jeg glemte å skrive at jeg også bøtter nedpå med melk - før var det sjokomelk, nå er det vanlig lettmelk som smaker best..

Skrevet

Eksos!!!! nammmmmm..... garage duft, bensin, løsningsmiddel, white sprit, skurmiddel og vaskepulver... og møkkete lastebiler. Det kommer vann i munnen på meg bare jeg skriver det. jammi jammi. Livsfarlige ting da så jeg må sniffe med måte... Har hatt den samme dillan med alle 4 barna mine, lurer på vad det er kroppen min mangler...hmmmm...

Skrevet

heheh.. ja jeg veit. Er det eneste jeg klarer å spise uten å bli kvalm. :)

Jeg hadde melkedilla for en stund siden, men nå er det sjokomelk. Jeg hadde så dilla på melk at når jeg var på butikken så måtte jeg kjøpe slik halvliter med melk på veien hjem!! :))

Skrevet

Havrebrød med kaviarmix og is ! Bare fløteis. Kan spise en hel boks med isabella

Skrevet

Oj reekleim! Da må du nok være litt forsiktig med å slippe deg hen til "fristelser". Heheh, merkelig kroppen er når vi er gravide.

Skrevet

Hahaha jeg trodde først at du skulle ha is på havrebrødet sammen med kaviarmix.... eller skal du kanskje det???? sam sagt man vet aldri vad en gravid har før lyster... :)

Skrevet

Vaniljemilkshake på McDonalds er utrolig godt for tiden:) Men litt usikker på om jeg har dilla eller om jeg bare lurer meg selv til å tro at jeg har det. Hvis dere skjønner......Alltid godt med en unnskyldning for å dytte i seg noe som er usunt;)

Skrevet

Skogsbær smoothie,NAM!!

Forrige gang var det lukten av parafin, oh jummy :D

Skrevet

Sitron har jeg fått helt dilla på, spiser det som appelsin og koser meg værre :) Også salt lakris er godt, noe jeg aldri har likt før :)

Skrevet

hei! ikke særlig dilla på noe spesielt, men bare frukt generelt;) epler, druer, jordbær osv..:) et nytt og sunnere jeg, hehe...

Skrevet

Sitron her også! Merkelig. Jeg kan fint spise en sitronbåt og nyte den som appelsin, selv om det er suuuuurt .)

Skrevet

Ja, jeg også :) Merker selvfølgelig at det er surt, men det er så godt! Nam man, nå skal jeg på butikken å kjøpe mere :)

Skrevet

Huff, jeg også. Og forrige svangerskap også, sambo måtte gjemme alt av neglelakker og sprittusjer og sånn. Forferdelig pica å ha!

Husker sist gang, elsket å gå nedi felleskjelleren på boretslaget for det luktet av bildeler og maling og olje og alt sånt, og blei kjempeskuffa den dagen de hadde klippet gresset og kjørt inn klippemaskinen så alt som luktet var nyslått gress - ingen løsemidler. Æsj!!

Skrevet

Har ikke fått dilla på noe, men har fått utrolig avsmak fra ting! Orker tanken på verken spaghetti eller laks, noe jeg likte før. Er også slik at jeg må presse ned taco de gangene jeg får det, enda det pleide å være min favorittrett.

Sånn kan det også gå. ;)

Skrevet

duoyoughurt,is,banan, brødskive med jarlsberg og ferskeniste:)bare det jeg greier når jeg er kvalm:P

Skrevet

Hot salsa-saus. Holder på å stryke med, men det får ikke hjelpe. Bare må ha det!!!

Skrevet

jeg klarer IKKE kylling eller noe annet drikke enn vann. også har jeg blitt veldig forelsket i kiwi, og ja, SKYT MEG, salami hehe:)

Skrevet

Har heelt dilla på lukta av kattemat. Pusen har aldri fått så mye mat som nå ;-)

Skrevet

Her har jeg perioder med dilla. I begynnelsen var det alt surt, akkurat som i forrige svangerskap og jeg har vært kvalm begge gangene. Denne gangen har jeg også vært igjennom perioder med bl.a. lakris-is, pulverpadder, tyrkisk pepper, epler, wienerpølser, Farris Bris Lemongras og sjokomelk. Med wienerpølsene gikk det faktisk så langt at jeg drømte at jeg fødte 10 stk wienerpølser (5 jenter og 5 gutter).:) Hadde avsmak for sjokolade de tre første månedene, men det har dessverre gitt seg. Nå kan jeg spise sjokolade hver dag, men prøver å holde meg til 70 % i alle fall hvis jeg absolutt må ha på hverdagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...