rikke med 2 små Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 har funnet endel navn, men vi klarer ikke å bestemme oss. og om vi skal ha dobbelt navn eller ikke. har dere noen forslag? de jeg har funnet er : hannah sara nora leah rebekka helene mina celina sandra victoria gina carina
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Rebekka ville jeg nok valgt her. Victoria, Sandra, Celina, Gina, Leah ville jeg ikke valgt, de andre er greie.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg syns noen navn er helt ok alene, mens andre igjen "trenger" et navn til! Ut av de på lista liker jeg: Carina Sara Celina Rebekka Liker ikke: Leah Mina Victoria Sandra De andre er helt greie. Navn som jeg synes "trenger" et navn til er: Leah - fordi det er kort og litt "puslete". Trenger mellomnavn for å bli litt sterkere og få litt mer tyngde. Mina - samme som Leah. Sandra - dette navnet synes jeg ikke er så fint, men f.eks Sandra Emilie hadde vært fint. Emilie "pynter" på Sandra liksom... Viktoria - samme som Sandra. Gina - samme som Leah og Mina. Men det er nå min mening, kansje jeg er litt spes.. ;-) Jeg synes forresten at Mina Helene hadde vært en fin kombinasjon! :-)
Vannmann35 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg liker Mina best her, og stemmer for Mina Rebecca eller Mina Helene :-)
rikke med 2 små Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 har tenkt litt på synøve og etter min manns bestemor, men da må det bli et dobbelt navn
prebs Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker veldig godt (tilfeldig rekkefølge): Hannah Sara Nora Helene Mina Jeg synes disse er ok (tilfeldig rekkefølge): Leah Rebekka Victoria Gina Jeg liker ikke (tilfeldig rekkefølge): Celina Sandra Carina
Vipsenmamma Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Eva Synøve Nora Helen Hanne Victoria Carin Rebecca Karine Jeg har brukt dine forslag med noen små justeringer.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Fine: Hanna(h) Sara Nora Helene Gina Ok: Leah Mina Ikkje glad i: Celina Sandra Viktoria Carina Rebekka
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Kan legge til at Synøve/Synnøve er et koselig navn. Som eit dobbeltnavn likar eg Nora Synøve evt. Hanna Synøve.
rikke med 2 små Skrevet 20. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2008 å jeg klarer ikke å bestemme meg altså. er så mange fine
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Sandra og helene. Sara er fint også (-:
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Nora Synnøve Hanna(h) Synnøve eller bare Rebekka Selv vil jeg ikke ha topp-ti-navn og ville derfor ikke brukt Hannah, Sara, Norah, Leah. Og jeg synes personlig at Carina, Sandra, Celina blir for søte og dollete. Gina er fint, men kan lett bli Vagina....
Musseknapp Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Jenta vår heter Mina, så jeg syns jo selvfølgelig det var det fineste navnet :-) Hannah, Sara og Nora er også fine. Liker korte navn med a-endelse jeg da.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Leah Celina Hannah Rebekka Nora Helene Sara Victoria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå