Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 sender meldinger til damer dere har jobbet med før og starte men hei vennen??? er det vanlig/normalt/greit?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Det gjør ikke jeg, men det betyr jo ikke at andre ikke gjør det - far på tredve.
lillemy2 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 nei, noen gjør det jo tydligvis,men er det greit?? er ikke "vennen" litt intimt, og hvis så , kan ikke dette tyde på at vi er drøyt mange i dete forholdet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå