mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Forslag mottas med stor takknemlighet! Skal ut og handle i morgen, i all hemmlighet:-)
Zabbi Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 så flott, har ikke tenkt på pappagave!! bare hørt om mammagave, så dette var jo en lur ide spørs jo litt hvor mye du har tenkt å bruke å hva han er intressert i...
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg har så lyst å gi han en fin gave siden han har vært så fantastisk under hele svangerskapet! Men jeg vet liksom ikke helt hva.. Jeg har hatt en strevsomt svangerskap og han har liksom satt seg selv helt til side og hatt fokus på meg og mitt velvære. Jeg synes han fortjener en liten oppmerksomhet, en påskjønnelse for at han har vært så utrolig omsorgsfull og hjelpsom:-) Men jeg klør meg i hue og kommer ikke på hva jeg skal finne på å gi han...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Det er kanskje ikke helt det du hadde tenkt på og kanskje ikke tid til å få ordnet nå, men et aktibilde av deg med den store magen hadde kanskje vært noe?
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 En kjempefin ide! Men jeg har termin på lørdag ( om 2 dager) og ser at det kan holde hardt ¨å få ordnet det:-) Det må nok bli noe jeg kan kjøpre i morgen, regner med det blir eneste anledning til å få det i boks... Men takk for innspill:-)
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg dytter denne, trenger også tips, kommer ikke på noe smart..
Krusemynthe Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Har lurt på dette selv og har tenkt litt på en skikkelig god bæremeis. Slik at far og sønn kan komme seg ut i skogen (noe jeg vet far gleder seg til), bare sønnen blir god nok til å sitte i den:-)
april08baby Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Har pappaen en hobby? Det kan være gøy å bruke litt penger på ting som han ikke prioriterer så høyt til vanlig. De mest vellykkede pakkene mannen min har fått av meg er sånne litt ufornuftige dyre ting som han kanskje har gått og tenkt på men ikke turd å bruke penger på.. Han fikk ett speilreflekskamera av meg til jul, jeg syntes han fortjente en fin julegave siden han har vært så tålmodig med meg med bekkenløsning. Så jeg tror ikke jeg skal kjøpe en så dyr gave nå, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe en ny barbermaskin til ham.
Bilingüe Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Støtter dyre, ufornuftige ting han ikke tør kjøpe "til vanlig". Duppedingser? Bøker? Spill? Tlf? Kamera? Noe han kan kose seg med / pusle med hvis han får et par strakser alenetid? Jeg skal finne på noe takk-for-at-du-er-så-hjelpsom til i ettermiddag (underveisgave/oppmerksomhet). Ikke helt sikker på hva..
RaPe Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Første gang fikk han en mega-bilbane! Litt humoristisk, har en litt intern humor-historie på akkurat bilbane (min far ga bilbane til min bror da han var 3 år. Men det var min far som satt hele jula med den...), så kjøpte en på mangfoldige meter, største jeg fant. Og han ble ellevill! Særlig artig siden det viste seg å være ei jente som ble født, da, så det har jo gått mest i dukker og rosa duppedingser i ettertid... Nå har jeg termin m nr to om en drøy måned, og i helga bestemte jeg meg for pappagave. En dyr duppedings jeg ikke tror han har tenkt på å kjøpe selv, som vi ikke har bruk for, men som kan være gøy å ha (synes jeg iallfall, -og han liker alt slikt elektronisk): sånn derre digital bilderamme! Så kan det surre og gå bilder til fremvisining hele tiden, og han kan ta den med seg rundt og vise frem bilder av den nyfødte f.eks. Kikka på ei ramme på Elkjøp onsdagen, men de skulle få inn flere varianter, så jeg venter litt... Kanksje jeg bestiller en på nett...??? Kanksje det hadde vært noe? Finnes jo i de fleste prisklasser.
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 du kan jo kjøpe en god og fin konjakk hvis han liker det, vet mannen her i huset elsker det, men den gode er ofte den dyre. så då passer det best å gi ved spesielle annledninger=)
Vår tur :) Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Espresso maskin. Kan jo hende det blir noen våkennetter på far og fremover og da kan jo en skikkelig sterk kaffe være god for far
<Nina> Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 De digitale bilderammene som blir nevnt lenger oppe er skikkelig stilige! Koster litt, men de er jo helt geniale. Samboen min ønsker seg iallefall en slik.
Mamma til nr2<3 Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 Hva med en klokke/smykke med inngravering på baksiden. "til pappa"! Synes man skal kjøpe noe som varer..ikke elektroninske tingser som sikkert er umoderne om noen år. Hva med en passende bok, der du skriver noen ord på innsiden om hva han betyr for deg?
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 18. april 2008 #15 Skrevet 18. april 2008 Vi har akkurat kjøpt digitalt speilreflekskamera. Sånn at det blir mange fine bilder fremover. Tror han føler at det var gave nok i seg selv, siden han har siklet på det en stund, men ikke foreslått at vi skal kjøpe det. Jeg tenkte rett og slett jeg skulle kjøpe en ny olabukse og en fin genser og pakke ned i bagen. (Han er ikke så ivrig på å handle klær)
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 18. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. april 2008 Hei alle sammen - HI her! Tusen takk for alle innspill! Var ute på shopping med en venninne i dag for å kikke etter en gave, men underveis så begynte jeg å blø så da var det bare å komme seg hjem igjen! Har termin i morgen, så kanskje det blir en levende gave på han isteden for i kveld hehe:-) Krysser fingrene for at han får sønnen sin i armene i løpet av natten - det hadde vært fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå