Gjest yrild Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har lovet meg selv å ikke teste før mensen kommer... Hmmm noe som jo ikke er mulig hvis den faktisk ikke kommer :-) Men nå er samboern min bortreist på jobb og ikke å få tak i før i morgen kveld og han ønsker selvfølgelig at han skal få vite det først og jeg vet jo hvor lenge jeg hadde klart å ikke fortelle til alle hvis jeg er gravid... ;-) Men jeg blir gal!!! Kommer til å bli så skuffet hvis jeg ikke er gravid... Måtte bare sukke litt til dere! Har vært på Babyturné hos venninner denne uka og suget etter en nydelig liten unge er farlig sterkt! Tikk takk...
Mikkemafian Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Du er sterk... jeg pleier gjerne å teste sånn noen dager før IKM også. Lykke til med ventingen:)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Vet akkurat hvordan du har det!! Jeg er en dag over ikm.. Har ingen god følelse da, men vil ikke gi opp håpet enda.
Gjest yrild Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Nå klarte jeg ikke vente lenger... selvom jeg ikke får snakket med sambo før i kveld... og jeg må være hemmelig selv mot Mamma til jeg har fått snakket med ham... he he... for jeg JIPPPIIII er gravid :-)
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Så herlig. Tipper det blir noen lange timer å vente på å få snakket med pappaen ja :-)
Tro1980 Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Massevis av gratuleasjoner og lykkeønskninger til deg:)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå