Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 ... hele huset fungerer som kleskap OG skittentøyskurv! Så nå har jeg satt ned foten og begynt å kaste alle klær av hans inn på kottet om de ligger slengt rundt forbi. Så i dag kommer en fortvilet mann til meg og spør : "hvor er alle klærene mine"??? Jo, sier jeg, de ligger ett sted hvor de ikke står i veien. Han skjønte tegninga og begynte å leite til han fant dem, så nå har jeg en svett mann som vasker for harde livet på vaskerommet:-) Så sa jeg han kunne ta å vaske alle våre klær også så nå er det en som har en stor og velfortjent jobb forann seg:-)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Min oppdaget til sin store fortvilelse en gammel lommelerke i en av mine ferdigfylte søplesekker som skulle på dyna i dag, tror han ble litt småsvett for at han ikke har hjulpet å kaste noenting, for han var VELDIG tilstede når jeg fylte noen flere sekker i dag! (må jo si da at jeg har fått avgårde snart 40 sekker med div drit, alt fra tøy til pappesker og lommelerker...) Han merker ikke at ting er borte likevel.. Hehe... *digge seg over at menn tar hint tilslutt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå