Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hvor finner jeg litt tøffe dresser til mannen?? Vil ikke ha stander vanlig svart finslig dress?? Noen som vett noen merke eller plasser di selger?
Vannmann35 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 hva slags farge vil du ha på dressen da? Vi kjøpte dressen hans hos Sand - den er svart, men har et spesielt mønster i seg, har en glossy finish og et veldig flott snitt. De har masse andre flotte dresser også da.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Svart eller grå hadde jeg tenkt.. har sand hjemmeside vett du de? den hørtes jo tøff ut slik di beskriver den
Vannmann35 Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 De har hjemmeside ja, men den er ikke så brukervennlig... http://sand.dk/ Ta dere en tur på Steen & Strøm, hvis dere har mulighet, der er det masse flotte butikker og dresser :-)
kokelimonke Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Vi var rundt mange steder og prøvde, endte med å kjøpe en fra Frislid (frislid.no), en svart dress med striper, med en litt ekstra lang jakke. Cavaliere har også mange fine dresser, men de satt ikke noe fint på, og jeg som trodde en dress var en dress ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 vi kjøpte også på Sand! de har veldig fine dresser med kledelig snitt. lykke til i jakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå