Gå til innhold

Hvor kjøper dere klær til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det veldig mye h&m, men og Reflex, Cubus. Synes det er greie priser. Vil ikke legge for mye penger i det når det så fort blir vokst ut av. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god del på Cubus, spesielt om det er bodyer og strømpebukser. Ellers handler jeg en del overdeler på pop. Synes det er morsomt med noen klær som ikke "alle" har i barnehagen... Og nå er hun jo så stor at hun beholder klærne lengre... Hun er 20 mnd. : )

Skrevet

Barneboden i Bergen,brukt å fint,en skattegruve å man sparer penger å kjøpe brukt!Jeg må dit ofte å handle å kommer hjem med pose full av klær omtrent hver gang,ja noen ganger flere poser.Så billigt att det er gøyt å handle med andre ord;)Barn vokser for fort utav sine klær så det er bortkastet å legge så mye penger på å kjøpe nytt synest jeg.Brukt er best;)

Skrevet

Mange forskjellige butikker.

-Benneton

-Barnas hus

-Sportsbutikker

-Nettbutikker

-Baby shop

Skrevet

Tre "små" uavhengige butikker her i nærmiljøet- Barnegarderobens lagerutsalg, Lemon ogUndertøisamgasinet ( ja, de selger begge deler..)

Strømpebukser og sokker på H&M, bodyer på KappAhl, Og litt innimellom når mor virkelig slår på stortromma på Fru Lyng og på nettsiden www.engulknapp.no

Skrevet

I begynnelsen arva vi endel, men nå handler vi på h&m, Lindex, Kappalh, cubus og andre som er lett tilgjengelige. Av og til på nett, men ikke ofte for det er så dyrt. Og så syr eg litt selv:) så har hun noen som INGEN andre har:)

Skrevet

Jeg handler for d meste på h&m...

Skrevet

Liten og tøff i markveien i Oslo. Herlig butikk med alt for mange godbiter.

Skrevet

H&m,lindex, kappahl, cubus. Vokser så fort og det er jo ikke så gæli kvalitet. Har faktisk til gode å se noen som har noe av klærne sønnen min har.

Skrevet

Kjøper på Babyshop, Polarn og Pyret, Bennetton, Mor og Meg, Friends og Min Engel (Alt i Bergen). Ikke noe særlig begeistret for Hm, cubus og de vanlige kjedebutikkene..

Skrevet

Hovedsakelig på H&M og litt på Cubus og Exit. Supplerer med Polarn og Pyret og Benetton.

Skrevet

Polarn O. Pyret, nettbutikker (mor-og-barn.dk bl.a), Barnas Hus, Babyshop, Reflex, HM, Benetton.....

Skrevet

handler en del på benetton, mexx og pop. exit har mye flott tøy.noen ganger finner jeg noe jeg liker på hm, men da er det mest kosedresser o.l. cubus har en del kule bukser nå etter at hun begynte på str 86. faller skjelden for klær på lindex og kappahl.

Skrevet

h&m, litt reflex, barnas butiqe ( name it, claire osv)... i dag har jeg kjøpt litt klær på cubus. pleier ikke finne noe særlig fint der men i dag fant jeg masse fint. og i tillegg var det 30 % ..;)

Skrevet

Polarn O Pyret, Benetton, Okaidi, Reflex og Exit. Av og til på litt dyrere "småbutikker", av og til H&M. Kjøper også litt på nett, når jeg finner noe spesielt fint :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...