sanka Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 bringebærbladkapsler... leste e her om... er det mange som tar de og hva hjelper d imot??? og når begynner en evnt med de??
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Tror det skal klargjøre livmora for fødsel og samtidig virke til at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødsel. Er ikke helt sikker på når man skal begynne med dette, men tror ikke før uke 35 ihvertfall fordi kapslene KAN stimulere til rieaktivitet.... tror jeg :-)
*LilleTroll + spira Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg spurte på helsekosten når man skal begynne, og hun som jobbet der gjorde ekstra oppslag for å være 110% sikker. 2 mnd før kan man gjerne begynne, også kan man ta dem 1 mnd etter fødsel. Jeg var vel i uke 34-35 da jeg begynte å ta dem. Bruksområdet er beskrevet av *bombobadilla*m*babydilla*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå