Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Og etter å ha søkt i 3 år, så synes jeg jeg har lov! GUTTUNGEN HAR FÅTT BARNEHAGEPLASS!!!!!! :-D
Ravna Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har så absolutt lov til å juble. Jeg venter fremdeles i angst og spenning. Hvis vi får plass, tror jeg jeg spretter en champagne!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Grattis:) Tør jeg spørre hvordan det går med det andre dere strever med?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Så hyggelig at du spør, LOTP! Det setter jeg pris på! :-) Prøverørforsøket gikk i dass, så nå er vi igang med kunstig insamasjon... (aih) Må gå ned 5 kilo før jeg får nytt prøverørforsøk fordi bmi`en min er litt for høy... Og det er jo lett når overvekten min også er pga hormonsykdomen (pcos) og jeg er psykisk nede etter det negative forsøket... Meeen, vi har da fått det til en gang før, så... hehe
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Ja er ikke alt jeg får med meg så måtte driste meg til å spørre:) Håper dere lykkes en gang i fremtiden. Må være en enorm psykisk belastning:( Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå