Maren - på overtid Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 lammeull? Kjøpe en madrass? Har jo ikke lyst til å legge nurket rett oppå, regner jo med at det kan bli litt gulp ++ som må kunne vaskes vekk.... laken er jo ikke mulig å legge på, det blir i så fall bare liggende oppå...
Zabbi Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 vet ikke hva som er oppi teutonia, men jeg fikk med madrass som tilhører vognen når jeg kjøpte den, men det var i nederland da.... å lammeullskinn har jeg kjøpt også, billigste jeg fant var på ike, Ludde heter den, å er litt større enn de som selges på babyshop ol.... men det gjør ingenting for meg at den er litt stor
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Lammeskinn også legger jeg en fille under hodet som tar det værste av gulp. Godt å vite at ulla er selv-rensende hvertfall...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jepp, samme som hun over her..først lammeullet og en "spyklut" under hode..da er det bare å skifte ut spykluten;)
rikedaspike Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hei på deg! kløpte også en Teutonia vogn ( Modell mistral ) og kjøpte da i tillegg en madrass som passer. på madrassen igjen blir det beskyttelse og jersey laken.
Maren - på overtid Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Jeg har også kjøpt en Teutonia Mistral, med softbag. Kjøpte du da Teutonia-madrass til softbagen?? Da blir madrassen liggende "løst" oppå, ikke sant? Men den holdes på plass fordet, selvom veggene er mykere enn en hardbag?
♥Mammatil3små♥ Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Kjøpte en sånn teutonia madrass som puster: http://www.lilleprinsen.no/product/453908/_Teutonia_Madrass_Klima_Max_ALVI_-_utsolgt%2C_men_kommer_inn_igjen.html Også laken oppå der...Kjøpte madrass fordi jeg syns d virket litt hardt å ligge bare rett i bagen da- har evt. lammeskinn oppå der igjen...Du kan forresten vaske bagen i vaskemaskin, bare å ta ut den bunnplata å sånn... Finnes en annen teutoniamadrass også, som er litt rimeligere å kjøpe: http://www.lilleprinsen.no/product/453907/_Teutonia_Madrass.html
mai mammaen til to Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 jeg har også en slik vogn. jeg har tenkt å ha lammeskinn oppi.. eller har kjøpt det da og det ligger allerede klar oppi der.. ev så går det jo an å legge et teppe der.... datteren min gulpet aldri så var aldri noe problem det der med at hun gulpet på skinnet.. men har noen slike trekk som man kan ligge under hodet dems... så vi får se hvordan denne babyen er på gulp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå