grolla Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Lillemann sover et godt og langt strekk, fra rundt 19-20, til 02-03. Men etter dette faller han liksom ikke til ro, og vil ha masse pupp og kos. I tillegg er han lyyys våken, og egentlig klar for å stå opp. Jeg har stått opp med ham siste uken, så legger vi oss rundt seks-syv igjen. Hva gjør man når småtten ligger der, med store nydelige øyne og bare vil ha kontakt; la dagen begynne? Eller grynte surt, snu ryggen til å snorke videre...det er natt! Hva gjør dere andre med så små babyer? Lillemann er snart 9 uker gammel, dette har vart to-tre uker.
Zitro Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hvis babyen er fornøyd med å ligge der i mørket med øynene oppe så hadde jeg latt den ligge og satset på at den kanskje sovnet igjen... Hadde den begynt å skrike så hadde jeg nok startet dagen... :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Gutten min kan også virke veldig våken om vi er oppe på natten. Han sover som regel rundt, men noen netter våkner han i 4-5 tiden for mat. Jeg lar ham ligge i senga si,og som regel sovner han igjen etter en stund. Hvis ikke tar jeg ham i senga vår, og han får kose med puppen litt ekstra. Da sovner han fort! Han er også 9 uker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå