Mamma til nr2<3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det noen vordende mødre her inne med termin 4 Juli? Hadde vært utrolig gøy å følge hverandre i tiden fremover:) Jeg selv er en jente på 26år,førstegangfødende. Er i uke 29 og venter meeest sannsynlig en liten tulle. Ikke nøl,men skriv..venter i spenning:) Klem
lea:-) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 4. juli her også. Har ei jente på snart 2,5 og venter mest sannsynlig ei jente denne gangen også. Fødte på Ullevål første gangen, men ble Ahus nå fordi jeg søkte for sent...
Christoffer i magen Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg har ikke termin den 4 juli men den 3. Er 27 år og dette blir mitt tredje barn. Har 2 jenter som er født nov-99 og feb-01 så det er en stund siden. Vi venter nå en gutt som skal hete Christoffer.
rikedaspike Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Har Termin rundt den 6 .Juli... noen sier 10. Juli ...uansett er det jo +/- 2 uker. Er 28 år og førstegangs! Det blir ei jente :-)
Kompani Orheim Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg har termin 2. juli (menstermin 6. juli) og skal føde en gutt på Ullevål. Jeg er 29 og førstegangsfødende. Artig om vi kan følge hverandre litt framover ja :-)
reekleim *fødeklar* Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 jeg ligger litt bak dere med termin 14 juli, (men pleier å føde mellom 2 og 3 uker før termin så tenkte kanskje at jeg fikk lov å snike meg med Er 26 år og venter mitt 4:e barn, har 3 jenter fra før og ikke en anelse om vad dette blir. skal føde på Ullevål ABC
Christoffer i magen Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Noen her som har bilder på magen. Jeg synes at det er så artig å se. Har noen bilder på profilen hvis noen vil se.
mamica Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg har termin 3.juli, skal sannsynligvis også ha en jente og er førstegangsfødende.Jeg har fått plass på Ullevål. Er 25 år gammel. Kanskje vi kunne møtes over en kaffe alle sammen:)
Mamma til nr2<3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2008 Så koselig å se så mange:)Selv bor jeg i Tromsø,så kafe for meg blir litt vanskelig! Hvordan står det til med dere? Jeg er hjemme med bekkenløsning,vokser som bare og har hormonutbrudd i hopetall:Phehe Ellers bare gleder jeg med enormt til lille jenta kommer:)sånn kort fortalt
Kompani Orheim Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes helt klart at det hadde vært hyggelig å møtes over en kopp kaffe. Skjønner at det blir litt vanskelig for deg Suti i Tromsø, men vi oslo-jenter kan kanskje prøve å få til noe? Formen er topp her i gården! Slet mye i starten med oppkast, men etter at det slapp taket har det bare gått en vei :-) Nå er det mest kos å være gravid!
Ophelia & Jr. Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Hei, Jeg har også termin 4. juli. Og i min mage bor en sprell levende gutt! Jeg er førstegangsfødende, og er en skikkelig "gamling" i denne gjenge. Jeg fyller 31 bare noen uker etter termin... Denne lille (mirakel-)gutten har latt vente på seg! Han er resultat av mange år med prøving. Formen er upåklagerlig. Har nesten ikke hatt noen plager i det hele tatt gjennom hele svangerskapet, så håper det holder seg slik de siste 11 ukene også. Kanskje vi ses på Ullevål i begynnelsen av juli noen av oss?
Minowa Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Jeg har termin2.juli. Andregangsfødende og venter en gutt. Fødested er ullevål.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Jeg har termin 3. juli Førstegangs, trønder, 25 år og venter ei lita jente.
Christoffer i magen Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Hvordan er det med liv i magen da jenter? Her er det veldig varierende. Nesten ikke liv i det hele tatt noen dager mens det er mere andre dager.
Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 Min UL termin er 10 juli men mens termin er 7 juli. Er nitten år og førstegangs! Ettersom dagene går, gleder jeg meg mer og mer! Føler egentlig masse liv hver dag. Får en liten jente, og hun har vært en liten akrobat helt siden uke 16. Det er så godt som hver eneste dag etter uke 16 at jeg har kjent henne!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 Jeg har termin den 3. juli, skal føde på Gjøvik, og fyller snart 27 år. Er førstegangsfødende, og venter ei jente, etter det UL sier, og magefølelsen har sagt hele tiden:) Formen har vært veldig opp og ned, begynte med kvalme, og tretthet de første 3 mnd, men slaøpp heldigvis unna oppkast, for det meste. Var bra noen uker etter det, men så fikk jeg påvist BL i uke 16, og det har vært min følgesvenn frem til nå, og vill sikkert følge meg resten av svangerskapet å Har i tillegg de siste dagene vært veldig trøtt og sliten, men det får man bare leve med:) Må tenke positivt og se fram til at jeg får lillejenta i armene mine, og da tenker jeg at jeg glemmer alle plager jeg har hatt i svangerskapet:)
Tingeling72 Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 Hei hei.. Har termin 4 Juli, og skal føde i Kirkenes. Blir derfor vanskelig å møtes. Uansett kjempehyggelig for de som bor så nært hverandre at det går an. Jeg er 35 år, og skal ha mitt 3 barn. Vet ikke hva det blir og viste det heller ikke med de andre, som forøvrig er en gutt på 12 og ei lita tulle på 2 1/2. Da jeg fikk mitt første barn var vi 12 stykker som skulle ha omtrent samtidig. Vi skulle i utgangspunktet møtes en gang i måneden frem til vi fikk, men det ble til slutt så viktig for oss at vi iallefall så hverandre en gang i uken. Utrolig godt og ikke minst koselig å ha noen å dele gleder og frustrasjoner med. Vi fortsatte med å treffes jevnlig til barna våre var 3 år. Enda har mange av oss god kontakt.. Mitt nåværende og siste svangerskap har vært preget av mye slit. Først kvalme i 3 mnd, og nå kraftig bekkenløsning. Gleder meg voldsomt til vi kommer i mål. Hi hi, er vannvittig mye liv i magen hele tiden. Kan liksom ikke huske at det var så mye liv til alle døgnets tider med de andre 2. Kanskje det er en kommende fotball spiller.. Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå