FrøkenJ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei. Har væt på UL idag og endelig konstatert at jeg er gravid!!er mellom 8 og 9 uker på vei....fosteret hadde det fint og hjerte slo sterkt!!!!..e bare så gla!!!.. Har fått foreløpig termin 28 nov pluss minus noen dager....Så nå kan jeg begynne glede meg virkelig!!!.. Klem fra meg.:-)
Mamma*til*3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer! Er ca 10 dager foran deg... Gleder meg veldig!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer:) Så gøy! Jeg var også på tidlig UL denne uken, er 9+1 i dag og termin 28.11! Hihi... Jeg også har virkelig begynt å glede meg nå, slapper litt mer av. Er det din første? Jeg også har bare lyst til å rope det ut, men venter litt til... Nærmeste familie, to venninner og en kamerat av sambo har fått vite det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå