Gå til innhold

trenger sårt råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gullet mitt på 3 månder vil ikke ete, slik har det holdt på i over en månde nå. som natten eter hun fint, men på dag tid nekter hun. hun begynner å hylskrike å spytter alt ut igjen. jeg prøver i jevne mellomrom, men ikke søren, noen dager går det slik heledagen andre dager går det fint.

prøer liksom å gi henne mat når hun gir beskjed. blir kjempe sliten av dette. om natten sover hun også veldig urolig, så min mor anbefalte at jeg skulle begynne å vidt med grøt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir du pupp eller flaske??

Skrevet

ikke gi grøt. gi velling. grøtpulver i melka så det blir en slags rennende veldig tynn grøt. mer melk enn grøt lissom;)

får hun mm eller mme? for om hun har fått puppenekt på dagtid kan du jo ev. pumpe deg i en periode og gi på flaske for å så lure henne tilbake til puppen siden.

Skrevet

Vi hadde samme problemet og jeg har hørt om flere som slet med det samme sånn rundt 3mnd.

Vi skiftet flasketype fra Avent til Mam og det virket fint hos oss. I tillegg må man jo bare innse at de forandrer seg og at matbehovet forandrer seg tilsvarende. Hos oss betydde det at jeg måtte venne meg til å vente til han ble sulten før jeg tilbydde ma istedenfor å gå etter klokkat.

Dessuten så spiser hun nok når hun blir sulten.. Men for å forsikre deg om at hun får det hun trenger så kan du jo stikke innom helsestasjonen og veie henne innimellom.

Skrevet

enig mer barbafin dersom du bruker flaske. bruk mamflasker. de er knallbra!! mini her vil bare ha dem.

Skrevet

jeg gir pupp, glemte å forteller at det erikke noe gale med utdrivningsrefleksen

Skrevet

hun tar ikke i mot flaske heller

Skrevet

går det an å pumpe litt melk ut blande det med grøt å så gri det med skje??? eller er det helt på tryne. siden hun ikke tar flaske mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...