Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Her blir det en del rosa, men bruker også andre farger. Til sommeren nå er det både rødt, turkis, gult og grønt. ;o) Hva med dere andre.
Arb.ledig husmor Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Bruke minst mulig rosa, men blir selvsagt noe... Her går det mye i brunt, dongeri, grønt, grått... Ytterjakken er turkis, og burgunder går det mye i... Like ikkje så godt rosa..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Gjør nok det, ja...fordi vi hadde 3 gutter da vi endelig fikk ei lita tulle...så her blir det mye rosa, blonder og dill...hehe.... Går vel over etterhvert, men fikk litt dilla da jeg fikk jenta.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 mye rosa og hvitt. skikkelig jente farger
mai mammaen til to Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 jeg har brukt MASSE rosa fra første dag.. elsker rosa...og hun kler det kjempe godt.. men nå når hun begynner å bli større (snart to år) så har jeg begynt å bruke litt andre farger... litt blått, sånn lime grønn osv.... men rosa er favoritt fargen enda..
Yo&La+spire Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Fikk rosa litt i halsen i begynnelsen fordi alle kjøpte rosa klær til henne, så da kjøpte ikke vi noe:) Nå bruker hun rosa, blått, grønt, turkis, lilla, orange, brunt, gult og alle andre farger omtrent like mye:) Det går litt i perioder, nå har eg dilla på grønt så da er det mye det. Men liker rosa også ganske godt da:) (eg er mest nøye på at det skal matche og vere fint...fargene må passe til bleien, ytterjakken, skoene osv...haha...gøy med slike prosjekt da, eg glemmer helt meg selv:)
mamma til søte små Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Her går d i rosa og blonder og kjoler, men er vel normalt når vi først fikk gutt så kom lille jenta;)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Det går for det meste i rosa her ja, og burgunder. Har man fått jente så har man fått jente. Liker den fargen kjempegodt
aa11bb22 Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Etter to gutter fikk vi endelig ei jente, så her går det mye i rosa. Det er kjoler, blonder og dill. Jo mer jentete jo bedre. Det går nok over etterhvert tenker jeg.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Her består omtrent 97% av garderoben til tuppa av rosa klær=) I tillegg har vi en vogn som er rosa/svart og hun har rosa vegger på rommet sitt=) En skikkelig rosajente=)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Nei, har blitt allergisk mot rosa... Hun har et par gensre som er rosalilla.. så er det litt rosa detaljer på noen dongerikjoler/ - bukser hun har, ellers er jeg veldig glad i lilla og helst rødt da. Hun har også organge, gult, blått, grønt, og brunt.. Er litt midt mellom sesonger nå.. Har ikke kjøpt så mye sommerklær enda, men det er på god vei - så håper jeg finner noen gøye farger. Og helst sterke farger, snuppa kler ikke så godt pastellfarger....
jente06OGgutt09 Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 vi prøver å kjøpe en del andre farger enn rosa, er såå lei av at alt er rosa..hehe.. så vi har en del rødt, blått, grønt, brunt... men så klart litt rosa oxo.. men liker ikke at det blir så sukker søtt jeg..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 hehe,ja. etter fire gutter så blir det nok endel rosa ja:) men kombinerer mye med brunt da:)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Ja blir endel rosa. Men er lei rosa nå, fått dilla på brunt..skal kjøpe fine sommerklær i brunt til sommeren:-)
rosebuketten Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Hun har bare rosa og hvite klær, selvsagt med blondebodyer etc.
Gulljentene Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 Jenta mi er ganske lys i hud og hår så hun kler rosa veldig godt, men jeg prøver å bruke det sammen med litt andre farger, f eks brunt, lys lilla, jeansblått m.m. I tillegg kler hun veldig godt lys turkis tror det pluss lys lilla er de to fargene hun kler aller best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå