Gå til innhold

Må jeg like svigers to små hunder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål egentlig, for det må jeg jo selvfølgelig ikke.

Kjenner jeg gruer meg til i morgen. Vi skal være hele dagen der. Eller jeg da skal sitte sammen med svigermor hele dagen, og sammen med disse to små hundene som kommer oppi fanget og slikker i ansiktet osv. Æsj.

Og jeg misliker absolutt ikke hunder. Det er ikke det. Skal innrømme at jeg alltid har vært litt redd hunder, men det har blitt bedre.

Sikkert mange gravide her inne som har både barn og katt og hunder oppi fanget og oppå magen. Men jeg vil ikke at de skal tråkke rundt på magen min i morgen...

Ja, ja. Får vel bare si fra at de ikke får komme på fanget. Men de gir seg ikke så lett disse mopsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke like de i det hele tatt. Det er ikke noe mer motbydelig enn uoppdragne hunder (og unger)....

Men mange av de som har hunder, innbiller seg gjerne at alle andre er like glad i å få en rompeslikkende hund i fjeset som de selv!! JEG vil ikke... Og jeg liker hunder! Men på mine premisser..

Skrevet

hei. du må absolutt ikke like de. jeg har et stort problem me svigersøstra min sin hund. jeg kjenner det knyter seg i magen av irritasjon og ufordragenhet mot den j..... hunden hver gang han er i nærheten....

Skrevet

Nei det må du absolutt ikke... Du bestemmer selv om du vil ha hundene i fanget, på magen eller i fjeset. Dette er helt og holdent ditt valg og det må svigerforeldrene dine, og hundene akseptere...

Jeg har selv to hunder, og de får "nusse" oss i ansiktet hvis de vil. Men vi har også oppdratt dem til å forstå "nok" og "nei". Vi har flere venner som ikke liker å bli slikka i ansiktet av en hund, og det forstår de fleste hunde eiere. Vi synes selv at dette er koselig, men har GOD forståelse for at andre ikke har samme mening som oss. Derfor har vi også lært dem de kommandoene så de skal være lettere å handskes med. Etter jeg ble gravid har hundene tatt mer hensyn til meg også. Helt merkelig, men de står ikke magen min lenger, og de er mye mer knyttet til meg enn før. :):):) De var begge store pappadalter... Hehehe

Skrevet

Jeg har en pus som er veldig glad i å ligge på fanget. Og det får han lov til. Han får også lov til å ligge på magen, men jeg blir sint på han hvis han står og trår på magen min. Stakars pus =P Han er jo vant til å få lov til å trå der han vil, men nå får han altså ikke lov til å tråkke rundt på magen til mor.

Mamma har to hunder og en katt. Jeg er vanvittig glad i de alle sammen, men å bli slikket i ansiket er uaktuelt! Hundene slikker seg på de mest intime steder og jeg har ikke kontroll på hva de tygger i seg når de er ute, så tunge i ansiktet er utelukket. Synes det er direkte kvalmt at hundeeiere lar kjeledeggen slikke dem rundt og i munnen i det hele tatt!

Og det er da ingen som kan tvinge noen til å la dyr komme på fanget ditt... Det er ditt fang og der er det en mage som har førsteprioritet, ikke disse firbeinte og bortskjemte kjeledyrene!

Nei, nekt dem å komme på fanget hvis du vil det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...