Gå til innhold

Tragisk med alle innleggene om utroskap!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle dere der ute som skriver om deres fantastiske menn skal begynne ha sex med de jeg, og ikke alle andre! Kall meg gjerne gammeldags, men jeg liker å ha sex med kjæresten min jeg :o) Og det skal jeg forresten gjøre akkurat nå! God natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, blir helt misantropisk av alle disse utroskaps meldingene. Har lenge tenkt at det er mange skjebner der ute som er verre enn å være singel. Har ei venninne som er lykkelig singel, med barn skaffet med doner i danmark. Folk gir henne de merkligste kommentarer som f.eks. denne. Du som er så pen, må da kunne finne deg mann.

Jeg blir helt matt jeg. Hun har opplevd utroskap to ganger og da sa hun at nok er nok og valgte å leve alene, noe hun stor trives med. Det er også rart at kvinner i ulykkelige ekteskap prøver å presse min venninne til å finne seg en mann. Utro mennesker har også en tendens til å skylle på dårlig forhold eller partnerne sine som drev dem til utroskap. Det er underlig syntes jeg at de ikke kan avslutte det de har før de putter tissen sin inn i andre. Eventuellt motar andres tisser og sprer kjønnsykdomer og psykologisk tung bagasje til sin partner som lever i god tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...