Gå til innhold

Vårdress eller 2-delt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg lurte på om det er noen som har noen tips til ytterklær nå til våren-

har en gutt på nesten 2 år som holder på å vokse ut av vinterdressen sin i barnehagen, og nå er jeg veldig å tvil om jeg skal kjøpe hel vårdress, eller om jeg skal kjøpe 2-delt.. har sett at Skogstad fks. har noen fine 2-delte ytterklær, og det kan jo være greit å kunne ta av jakken viss det blir for varmt, men likevel ha en god "lekebukse" på som tåler endel. Men så er det så utrolig praktisk og lettvint med disse dressene også da... Noen som har noen erfaringer, eller gode merker å anbefale? Har sett på Reflex sin vårdress som ser helt Ok ut,- og selvfølgelig Reima sin, men den er dyrere... verdt pengene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg kan trygt anbefale reflex sin allværsdress. den hadde mi datter da hun var rundt 2-3 år. ble aldri våt i den. jeg vurdere å kjøpe ny sånn nå, men hun nærmer seg 4 år, så da blir det kanskje to delt reflex dress ;)

Skrevet

Så bra- har hørt mye bra om Reflex.. men de 2-delte reflex dressene, er de samme kvalitet, og kan man få de i str.92-98? Kan jo selvfølgelig sjekke reflex siden selv da:)

Takk uansett! :)

Skrevet

De hele og todelte dressene er av akkurat samme stoff ja. Tussah heter typen. De begynte på 92 før hvertfall, så regner med det gjør det fortsatt. Veldig greie plagg ja, kommer et stykke opp på stigen mot Reima, men ikke helt til topps.:-) Reflex forbedrer stadig produktene sine, så det er ikke noe dumt valg.

Skrevet

Nei, Reima er bra, og man betaler jo for det. Har Reimadress nå som han har hatt i to sesonger faktisk- er kjempefornøyd! Tåler alt, lett og god med ekstra forsterkning i rumpa! Aldri våt:) Men skal man ha todelt reima må man opp i over 1000 kr.. vet ikke om det er verdt det! Synes reflex virker bra, og har kommet godt ut i test! Men takk for tips- må ta en sving innom Reflex imorgen:) Alltid gøy å shoppe til barna- spes når det er fornuftig og med god samvittighet! :)

Skrevet

Hadde forresten en reflex allværsjakke i to år også til jenta mi. Den kan gå i arv for å si det slik. hun har brukt den i bhg hele tiden. veldig slitesterk.

Jeg vil tro at reflex ligger ganske høyt oppe blant reima. Jobber i bhg å ser selv hvor gode produkter det er. Reima har ikke forsterkninger på knær og bak til større barn, ihvertfall ikke de jeg har sett i bhg. ( har ikke sett hele reima kolleksjonen, da) Men det har reflex;) Men uannsett synes jeg de er likeverdige produkter. Den store fordelen med reflex, er PRISEN!!!

God handletur;)

Skrevet

Hei hei:-)

Jeg var nettopp ute og kjøpte våryttertøy til snuppa mi på litt over 2 år. Jeg valgte to-delt, da det kan være greit å kunne ta av jakken hvis det skulle bli varmt.

Jeg fant det jeg trengte på Polarn O.Pyret! Kjøpte en rød, tynn og god ytterbukse (vindtett, vanntett) og en matchende Windstopperfleece- jakke. Da kan delene brukes sammen eller hver for seg.

Snuppa skal prøve det ut i barnehagen i morgen den dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...