Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Dumt spørsmål egentlig, for det må jeg jo selvfølgelig ikke. Kjenner jeg gruer meg til i morgen. Vi skal være hele dagen der. Eller jeg da skal sitte sammen med svigermor hele dagen, og sammen med disse to små hundene som kommer oppi fanget og slikker i ansiktet osv. Æsj. Og jeg misliker absolutt ikke hunder. Det er ikke det. Skal innrømme at jeg alltid har vært litt redd hunder, men det har blitt bedre. Sikkert mange gravide her inne som har både barn og katt og hunder oppi fanget og oppå magen. Men jeg vil ikke at de skal tråkke rundt på magen min i morgen... Ja, ja. Får vel bare si fra at de ikke får komme på fanget. Men de gir seg ikke så lett disse mopsene.
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 kan du ikke bare si fra til svigermor om hvordan du føler det da? hun tar helt sikkert hensyn og gjerne plasserer hundene i et annet rom mens dere er der
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Det skjønner hun ikke nei. For jeg har jo greid å ha dem rundt meg før. Men nå som jeg er gravid vil jeg ikke ha de så nært meg. Men ja. Jeg kan jo si at jeg ikke vil ha dem i fanget og slik da. AT de får holde seg på gulvet.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg hater kattene til svigermor ;-) Grøsser når de smyger seg rundt bena på meg og hysjer dem vekk selvom det gjør svigermor skikkelig fornærmet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå