Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt litt murringer i magen, og litt støl følelse nedover i lysken. føler meg litt "stiv"i bekkenet også.

Hadde masse murringer i starten, og så ga det seg, men har kommet tilbake de siste dagene.

Noen andre med samme symptomer så sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i uke elleve og mensmurringene kom tilbake i går faktisk. Hadde en del til og med for et par uker siden, da forsvant de og ble erstattet med litt mer stikke-følelse. Nå er murringene litt tilbake. Puppene er fortsatt superømme også. Men heldigvis har kvalmen begynt å gi seg, så jeg er ganske fornøyd:)

Skrevet

Dette er nok ganske typiske "voksesmerter". Livmoren strekker på seg og jeg husker godt stølhetsfølelsen som jeg fikk i forrige graviditet...særlig i lysken. Nå er jeg i uke 8 så det har ikke begynt for fullt enda, selv om jeg kjenner antydningen allerede. Lykke til.

Skrevet

Takk for det:). Kan ikke huske at det var helt sånn sist, men nå er det 7 år siden, så mulig jeg har glemt endel. Fint at det er flere som har det på samme måte, voksesmerter høres logisk ut, det er jo nå fosteret virkelig begynner å vokse.

Lykke til, dere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...