Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i kveld hatt så sabla sterke kynnere at jeg var sikker på at fødselen nærmet seg.

Ringte til og med føden. Hadde smerter i ryggen og nedover i lårene. Holdt på 6 timer.

Har holdt meg helt rolig i 4 timer og det har roet seg betraktelig. Har fortsatt kynnere, men ikke så sterke og vondt.

Er annengangs, men hadde aldri noe lignende sist.

Kan dette bety at noe er på gang før terminene, har 4 uker igjen...eller betyr det ikke en dritt??

Noen som er kjent med kynnere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan jeg love deg, for en uke siden måtte jeg på kk med kynnere/ rier med 2 min mellomrom og de varte i ca 1 min, dette hadde jeg i 8 timer så roet det seg etter 1 time på kk og de kunne ikke svare meg om jeg gå i fødsel skummelt var da 34 uker. fikk beskjed å bare ta det helt med ro så jeg ligger stort sett på sofaen nå, har kynnere hele tiden men ikke så sterke heller ikke så ofte, hadde det ikke sånn i første svangerskap da gikk jeg 11 dager over men nå tror de jeg kommer før, får håpe hun ikke kommer før uke 37:)

Skrevet

Har kynnere daglig... vondt i nederste del av magen, og jordmor sa at det var ingen grunn til bekymring uten at eg fikk vondt i øvre delen av magen. Kunne prøve en dusj eller aller helst et bad for å se om kynnerene gikk over. Visst de ikke stoppet opp var det mest sannsynlig rier... :)

Skrevet

Hadde ingen kynnere sist så dette er helt nytt.

Kan det å ha mye kynnere bety man føder før termin??

Skrevet

Hadde jo vore en ønsketenkning:) Men er nok bare kroppen så forbereder seg to the big avent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...