*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 utflod eller? hilsen undrer.
Klemzi Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Litt blod i trusa; mindre enn mens..... Litt nå og da....
Babyønske �� Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Blodblandet, brun eller rosa, utflod ja
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 oki. tusen takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå