Prish Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Vi har bare utsatt og ta opp kampen om å la henne legge seg og finne roen selv i egen seng. Vi har måtte ligge sammen med henne til hun har sovnet. Nå er hun snart 13 mnd. og plutselig helt på eget intiativ har hun begynt å ville ligge i senga si når hun skal sove. Noen ganger vil hun holde meg i hånda mens andre ganger holder det at jeg sitter ved senga hennes. Ungen sovner på et par min. Ollala. Håper, håper virkelig det fortsetter slik!!!
mammamamut Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Det er fordi dere har gjort det rette og hun nå er trygg på å ligge i sin egen seng. Eldste jenta lå i armene mine også hver natt til hun var 16mnd ca, men så fant hun ut at hun skulle sove selv. Kjempebra!
Prish Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Godt å høre at noe blir riktig ) Trodde skrikemetoden var det eneste som skulle fungere. Forestilte meg at hun måtte ligge i armkroken til hun ble konfirmant. ha ha ha Flinke vi er, mammamamut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå