Piken på landet Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 For natt til mandag kom jenta som et skudd! Jeg som holdt på i 12 timer sist gang (fra 3 cm til fødsel), klarte det på 2,5 timer denne gangen! Det var intenst mens det sto på, men så vanvittig herlig å slippe å ligge et halvt døgn! Forsto ingenting når de ga meg klarsignal til å presse. Det var litt annerledes å være barselkvinne denne gangen, med rom på barselhotell i stedet for femmannsstue på barselavdeling. Åsså resturantmat! Nei alt har bare vært såre vel. Nå koser vi oss hjemme med brystspreng og nattevåk. Men livet kunne bare ikke vært bedre for det! Lykke til alle kommende mødre! Over og ut fra
Ned 20,4kg.. Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så mye og lykke til med enda en liten i familien..
Smånetta 14.mai Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Så koselig. Du får jo selv nattevåk og brystspreng til å høres deilig ut... Jeg fikk lyst til å re opp babysenga selv om det er alt for tidlig ennå. Gratulerer!
Piken på landet Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 Takk for gratulasjoner :-) Terminen var 11. april, så hun kom 3 dager over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå