bente69;) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Må bare dere et megatips med dere. Jeg (ja, resten av familien også) har begynt å vaske oss med Sebamed dusjolje. Huden blir helt silkemyk, bodyloition er helt unødvendig (sier jeg som kun bruker det i syden). Dere burde virkelig prøve, er helt imponert over hvor "barnerumpe" jeg har blitt...hehe Ta ett par dråper i hånden, gni hendene godt mot hverandre så du får skummet den opp, før du vasker deg. Løp å kjøp!!...hehe
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Men man må vel gjøre det etter man har vasket seg? Hvis ikke bare vasker man bort oljen?
bente69;) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Skjønner ikke helt hva du mener.... Jeg vasker hele kroppen min med dusjolja fra Sebamed. Bruker kun den og shampo til håret.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Eller eucerin sin, som jeg synes er enda et par hakk bedre Tror hun over her mente at man måtte smøre seg med olje ETTER at man hadde dusjet eller noe..
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Ja, det må vel være det? Men det skal jeg prøve. Jeg bruker babysåpe fra natusan jeg nå, for er så innmari tørr. Men dersom oljen er bedre, skal jeg prøve.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Dusjoljene bruker du mens du dusjer og den skal skylles av Funker flott! Jeg sliter veldig med atopisk eksem og er helt avhengig av dusjolje..
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Mulig jeg terper litt på dette nå men... ;o) Skal jeg først vaske meg og så ta på olje?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Du skyller kroppen sånn som du gjør når du dusjer til vanlig, så smører du deg inn med olje (bare vri dusjhodet litt til siden) og så skyller du det av igjen
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Lykkeliten, du bruker oljen sånn som du bruker såpe til vanlig, altså du bytter ut såpe med olje
Gjest Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Kort forklart bruker du oljen på samme måte som du ville brukt vanlig såpe Jeg liker også sebamed dusjolje godt. Funker kjempegodt på megatørr babyhud også. HS bad meg smøre babyen flere ganger om dagen. Men jeg fant ingen god krem som faktisk hjalp! Så da ble det heller daglig bad med mye olje i. Etter bare et par dager var hun helt fin igjen. Ikke fått det tilbake heller (";)
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Det er den til voksne ikke sant?? Eller den vanlige da, ikke den i babyserien liksom?? Om det er den så må jeg si meg enig, den er supergod!! Men ungene her tåler den ikke da, ikke så godt Sebamed sine produkter i det hele tatt lengre...er parfyme i de vet du...
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Takketakk =) Skal løpe og kjøpe imorgen. Eller kjøre i hvert fall ;o) da slutter jeg forhåpentligvis å klø =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå