shine1978 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 noen som vet hvor man kan få kjøpt en helt ordinær lyseblå sengekant? finner en på barnas hus ,men den kosta jo over 500 kr, og det er litt i overkant synes nå jeg da.......liker ikke disse med masse farger og som helst er klin like som sengetøyet. på ikea har de av alle ting rosa, men ikke blå...føler meg nå helt besatt av blå sengekanter...he-he...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 jeg har nå kjøpt en lys blå sengekant på ikea jeg, sikker på du har lett godt nok...? nå vet ikke jeg kjønn, men den var så billig at jeg bare måtte ha..husker ikke helt pris nå på stående fot men.. de hadde rosa og blå, og da tenkte jeg at joa, blå går til jente også, men ikke rosa til gutt...
shine1978 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 har de på ikea? så bra:-) har bare sjekket ¨på nettet jeg da, og kunne for alt i verden ikke finne noen blå....., men har tydligvis ikke lett godt nok! da spørs det om jeg ikke må en tur på ikea altså:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå