Gå til innhold

Lei i dag..... Andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde liksom jeg klarte meg ganske godt etter MA, men nå når det har gått noen dager føler jeg at det må en måte faktisk har gått opp for meg hva jeg egentlig har gått igjennom.... Andre som trengte noen dager før di fikk en reaksjon?!

Vill så gjerne være sterk, å tenke positivt, men det er neimenn ikke så lett.... Når jeg er ærlig over for meg selv, så er jeg faktisk veldig lei meg, å har bare lyst å grine... Så fra i dag av har jeg bestemt meg for at jeg skal gi meg selv lov til å gråte når jeg føler jeg trenger det.....

Andre som har hatt det eller er i samme situasjon??!

Beklager at dette ble litt sytete, men trengte å få ut litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det akkurat som deg...nå er det snart 6 uker siden jeg mistet og det har gått opp og ned. I dag er jeg feks veldig lei meg igjen. Tror det er en kombinasjon av det og at jeg har mistet jobben min.

Syns det er grusomt å tenke på at jeg nå skulle vært godt inne i min 4 måned av svangerskapet..har hatt en menstruasjon, og venter nå på EL.

Tenker at det eneste som kan hjelpe på dette er en ny graviditet, eller evt om tiden kan lege litt. Det går MYE bedre med meg nå enn det gjorde i de første ukene, hvis det er en trøst.

Men bare gråt og få det ut! Jeg har stort sett grått når jeg har følt for det.

Håper vi kan slå følge inn i 1. tri snart!

Skrevet

Off, ja det hjelper å gråte å få ut alt frustrasjon... =)

Er så godt å høre om andre som har hatt det på samme måte =)

Ja, satser på at det klaffer like fort som det gjorde på første forsøk... Da satt spiren på andre pp.... Nå vill jeg den skal sitte med en gang.... Hehe!!

Masse lykke til til deg...

Krysser fingrer og tær for at den sitter hos deg nå når du skal ha EL... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...